Kosmetyki kolorowe Dynamiczny rozwój rynku

przez Piotr Hoffmann

Kosmetyki kolorowe Dynamiczny rozwój rynkuOpracowanie: Piotr Hoffmann Wśród produktów dystrybuowanych na zasadach sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego, od wielu lat kosmetyki zajmują miejsce czołowe.

Nikt nie jest w stanie z pamięci wymienić 30 posiadanych kosmetyków kolorowych, a jak wynika z pilotażu przeprowadzonego przez Inquiry („Kosmetyczka Polki” – badanie rynku kosmetyków kolorowych, maj 2005) tyle sztuk posiada średnio Polka. Dla wielu kobiet zawartość ich własnych kosmetyczek była zaskoczeniem. Kobieta kupuje kolorowe kosmetyki z wielu różnych powodów, np. używa ich na co dzień i kupuje kiedy się kończą. Zdarza się, że pojawiła się nowość na rynku i koniecznie musi ją przetestować. Czasami ma zły humor i aby poprawić sobie nastrój idzie na zakupy. Wtedy kupuje nowe ubrania i natychmiast musi kupić kosmetyki w kolorze, który będzie idealnie pasował do nowej garderoby. Czasami kupuje kosmetyki, ponieważ jest ważna uroczystość, na której chciałaby wyglądać wyjątkowo. Kosmetyki kolorowe kobiety często kupują pod wpływem impulsu i tak naprawdę same nie są świadome tego, co posiadają. Przy tak różnorodnej ofercie kosmetyków kolorowych na rynku jest rzeczą niemożliwą używanie jednej marki. Jednakże są marki których się używa najczęściej, ulubione i takie których nigdy się nie kupuje.

Mogą Cię również zainteresować