
Reputation Institute to wiodący na świecie dostawca pomiarów reputacji, który niedawno zweryfikował kompetencje, umiejętności oraz wyniki ponad 140 globalnych prezesów i zebrał ponad 230 000 indywidualnych ocen wśród odpowiednio poinformowanej opinii publicznej. To skomplikowane badanie rozpoczęto na przełomie stycznia i lutego br.
– Kierownictwo i ekspertyza operacyjna Davida Holla od czasu, gdy został mianowany dyrektorem generalnym w 2006 roku, znacząco przyczyniły się do sukcesu Mary Kay – powiedział Richard R. Rogers, syn Mary Kay Ash, współzałożycielki i prezes zarządu tego network marketingowego projektu kosmetycznego. – Mary Kay jest marką zrodzoną z celu, a niezachwiane zaangażowanie Davida w nasze wartości założycielskie uczyniło go naprawdę nadzwyczajnym dyrektorem generalnym i liderem dla wielu osób działających w systemie MLM – dodał.

Według Kylie Wright-Ford, dyrektor generalnej w Reputation Institute, działając w sposób odpowiedzialny, postępując etycznie i dbając o sprawy społeczne, RepTrack jest najważniejszym czynnikiem wpływającym na reputację CEO. W rzeczywistości, zgodnie z ustaleniami Instytutu Reputacji, dyrektorzy generalni są bardziej skłonni do oceny pod względem etycznym niż marży zysku. W ten sposób postrzeganie prezesów i firm, które zostaną w ten sposób uhonorowane, w przyszłości znacznie wzrasta.
Oto 10 najważniejszych globalnych prezesów uznanych w badaniu RepTrak 2019 przez Instytut Reputacji (w porządku alfabetycznym):
- Ben van Beurden, Shell (OTCMKTS: RYDAF)
- Niels B. Christiansen, Grupa LEGO
- Michael Dell, Dell
- Emmanuel Faber, Danone SA (OTCMKTS: DANOY)
- Fabrizio Freda, The Estée Lauder Companies (NYSE: EL)
- Shuntaro Furukawa, Nintendo Co. Ltd. (OTCMKTS: NTDOY)
- Ralph Hamers, Grupa ING (NYSE: ING)
- David Holl, Mary Kay Inc.
- Christopher J. Nassetta, Hilton Worldwide Holdings Inc. (NYSE: HLT)
- Carsten Spohr, Deutsche Lufthansa AG (OTCMARKETS: DLAKF)
Niedawno również magazyn Forbes wyróżnił firmę Mary Kay uwzględniając spółkę na liście najlepszych pracodawców w USA. Warto dodać, że analizy i raporty publikowane przez Reputation Institute są materiałami o tyle istotnymi, że opierają się na twardych danych dotyczących osiągnięć poszczególnych spółek, ale także analizują ich zaangażowanie w różne inne sfery życia. Tak więc ranking jest respektowany i poważany we wszystkich kręgach biznesowych na całym świecie.