
Mateusz Wróbel jest bardzo sprawnym networkerem, świetnym mówcą, charyzmatycznym przedsiębiorcą. Podczas 7 letniego doświadczenia w branży MLM pozyskał 30 000 osób do swojej bazy konsumencko-sprzedażowej. Obecnie dyrektor generalny w firmie Souvre Internationale. Do bazy klientów miesięcznie jego zespół pozyskuje ok. 2000 osób, co udowadnia, że know-how, które posiada w network marketingu jest efektywne, a co najważniejsze – aktualne. Jego struktura wygenerowała dla firmy już ok. 21 mln zł obrotu netto.
Dlaczego warto odczarować pryzmat branży MLM? Co ma z tym wspólnego TVN, Kuba Wojewódzki i Anna Lewandowska? W jaki sposób mówić o network marketingu swoim rozmówcom, aby przekaz był rzetelny i spójny? Które atrybuty tego systemu zostawiają inne modele do zarabiania pieniędzy w tyle? Jak robić ten biznes, aby dzięki niemu generować wysokie zarobki? Czy dochód pasywny w marketingu sieciowym naprawdę istnieje? A co trzeba z siebie dać, żeby w ciągu kilku lat zbudować strukturę 21 000 dystrybutorów? O tych sprawach rozmawiamy z Mateuszem Wróblem w tym oto wideo:
Mateusz Wróbel jest autorem książki pt. „O tym się nie mówi” czyli poradnika dla ludzi z branży MLM oraz szeroko rozumianej sprzedaży. Umiejętności miękkie, zarządzanie zespołem oraz rozkładanie zachowań ludzkich w tym biznesie na czynniki pierwsze to elementy, które w tej książce mogą Cię zainteresować. Więcej informacji tutaj: www.mateuszwrobel.com