Firma PM-International przekazała milion euro na pomoc poszkodowanym przez pandemię COVID-19

przez Maciej Maciejewski

Amway, Raypath, Jeunesse, Avon, Oriflame, Herbalife, Mary Kay, Young Living, Pampered Chef, Monat… Od miesiąca informujemy o tym, jak firmy z sektora sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego wspaniale reagują na obecne problemy wywołane pandemią koronawirusa i pomagają potrzebującym. Dziś pokażemy co w tym zakresie zrobił koncern PM-International.

Vicki Sorg

Największa niemiecka firma zajmująca się marketingiem sieciowym PM-International zaangażowała się w walkę z pandemią COVID-19 z wielkim rozmachem, przekazując w sumie różnego rodzaju darowizny w wysokości 1 miliona euro. Najszersze akcje pomocowe spółka zainicjowała w ramach programu „PM pomaga”, kierując pieniądze oraz produkty w regiony dotknięte pandemią w pobliżu lokalizacji firmy w Spirze i Luksemburgu, a także w Hiszpanii, we Włoszech i Francji.

W Hiszpanii PM-International wsparła policję oraz pomoc kryzysową organizacji Doctors of the World i World Vision przekazując darowiznę na budowę i funkcjonowanie dwóch szpitali w Madrycie. Firma wspiera również rząd Saary w zakupie sprzętu ochronnego i tworzeniu centrów zaopatrzenia w okręgach. PM-International wspiera także kampanię Speyer pomagając osobom wykonującym zawody pielęgniarskie, medyczne i społeczne, a także rodzinom potrzebujących z powodu obecnej sytuacji. Firma przekazała 17 500 swoich produktów pracownikom służby zdrowia i ich pomocnikom we Francji, a także zakładom zaopatrzenia w żywność w Hiszpanii.

– W obecnej sytuacji spójność jest wszystkim. Ludzie na całym świecie robią coś niezwykłego, aby pomóc innym i zapewnić opiekę zdrowotną potrzebującym. Też chcieliśmy coś zrobić w tym kierunku – powiedziała Vicki Sorg, ambasador charytatywny w PM-International.

Trzeba również dodać, że dzięki swojemu programowi charytatywnemu We Care spółka uczestniczy w różnego rodzaju projektach pomocowych już od prawie 20 lat. Jako największy korporacyjny sponsor organizacji World Vision firma wspiera 2 300 sponsorowanych dzieci, ich rodzin i całych społeczności wiejskich w ponad 60 regionalnych projektach rozwojowych na całym świecie, w tym w Indiach, Peru i Kambodży.

Mogą Cię również zainteresować