Działania firmy Mary Kay na rzecz ratowania ekosystemu i planowania zrównoważonego rozwoju Ziemi

przez Maciej Maciejewski
970 odsłony

20 stycznia br. podczas otwarcia prestiżowego Festiwalu Filmowego Bayou wyemitowano dokumentalny obraz zatytułowany „Guardians of the Gulf”. Producentem wykonawczym dzieła są dwie firmy – Media One oraz network marketingowy koncern Mary Kay.

„Guardians of the Gulf” jest filmem dokumentalnym, w całości nakręconym, wyreżyserowany i wyprodukowany przez ekipę składającą się z kobiet. Jest ciekawy i nader wartościowy, gdyż bada skutki katastrofalnych klęsk żywiołowych. Porusza tak tragiczne tematy, jak wpływ huraganów, spływów rolniczych, wycieków ropy naftowej czy problem nadmiernego odławiania ryb na ekosystem naszej planety i jej mieszkańców.

Film powstał we współpracy z firmą The Nature Conservancy, która wraz z Mary Kay i Media One odwiedziła wybrzeża Teksasu, Alabamy i Meksyku, aby opowiedzieć często pomijane historie o ochronie Zatoki Perskiej. Dzięki pracy ekologów i rozmowom z lokalnymi rybakami, organizatorami wycieczek, szefami kuchni czy liderami organizacji studenckich, twórcy filmu zbadali jak zwiększyć zrównoważony rozwój i w jaki sposób promować zmiany na Ziemi poprzez konkretne działania.

Mogą Cię również zainteresować