Polski biznes MLM podbija Europę? INNUBIO – FEEL IT!

przez Maciej Maciejewski
3561 odsłony

Poruszająca się w systemie marketingu sieciowego polska spółka INNUBIO buduje swoją markę i wizerunek w oparciu o promowanie zdrowego stylu życia na bazie spożywania produktów konopnych. I bardzo dobrze, wszak wyroby z CBD stają się coraz bardziej popularne wśród konsumentów całego świata. Co słychać w tym biznesie MLM?

Firma posiada już w swojej ofercie szeroką gamę produktów konopnych z CBD. Można się zaopatrzyć w wysokiej klasy zdrową żywność, różnego rodzaju olejki i kapsułki, kosmetyki, wodę, produkty dla zwierząt, a nawet liquidy oraz waporyzatory i susz do palenia. Klienci cenią i chwalą również sztandarowe olejki eteryczne z serii Feel It! (Dragon, Forest i Sun). Niedawno spółka dodała do tej gamy i wypuściła na rynek czwarty brand.

„Zapach ma niebagatelny wpływ na nasze zdrowie, nastrój i samopoczucie, okazywane przez nas emocje, a nawet podejmowane przez nas decyzje. Feel-it! Winter Limited Edition to unikalna, zimowa kompozycja w pełni naturalnych i wyselekcjonowanych wyciągów roślinnych. Te olejki to niepozorne lecz niezwykle potężne narzędzia przeznaczone do inhalacji i aromaterapii. Jedną z podstawowych właściwości olejków eterycznych jest również ich działanie antybakteryjne, przeciwwirusowe i przeciwgrzybicze. Przy regularnym stosowaniu olejków eterycznych Feel-it! minimalizujemy możliwość infekcji górnych dróg oddechowych” – czytamy w informacji prasowej.

Trzeba również dodać, że spółka INNUBIO inteligentnie i sprawnie wprowadza swój biznes MLM na rynki innych krajów starego kontynentu. Pomimo faktu, że w naszej branży jest to przecież dopiero osesek z kilkuletnim stażem, firma działa już w 26 państwach Europy!

– Otworzyliśmy kolejne 12 europejskich rynków! Rozpoczęliśmy działalność w Belgii, Chorwacji, Estonii, Finlandii, Grecji, Hiszpanii, Luksemburgu, na Łotwie, w Portugalii, Rumunii, Słowenii i Szwecji. Tym samym jesteśmy obecni już w 26 krajach na terenie Europy. Niezwykle dynamiczny rozwój naszej firmy oraz nieustannie rosnąca popularność nie tylko konopi włóknistych, ale i zdrowej żywności, pozwalają wyznaczać nam nowe trendy w branży sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy – powiedział nam Maciej Przybylski, specjalista ds. marketingu w INNUBIO.

Realizację ciekawych, nowych inwestycji firma INNUBIO rozpoczęła również na terenie Polski: – Ze względu na dynamiczny rozwój naszej firmy w ostatnim czasie, a tym samym zdecydowane zwiększenie zapotrzebowania na oferowane przez nas produkty, nowy rok rozpoczęliśmy nową inwestycją. Na naszych farmach INNUBIO Farms znajdujących się na Zamojszczyźnie, gdzie przede wszystkim zajmujemy się uprawą konopi, rozpoczęliśmy prace nad budową wyjątkowego miejsca, umożliwiającego nam kompleksową obróbkę surowca, suszenie go oraz ekstrakcję pod produkt końcowy. Już niebawem wyglądając przez okno tego budynku zobaczymy pola konopi włóknistych sięgających nawet 5 metrów wysokości. Zapach i klimat tego miejsca będą doprawdy niesamowite – poinformował nas Mariusz Fokt, dyrektor finansowy w INNUBIO.

W ramach rzetelnej edukacji polecamy również lekturę świetnego wywiadu z gwiazdą biznesu INNUBIO. Rozmowę z Kamillą Dąbrowską można znaleźć w tym miejscu: „O zbawiennym wpływie CBD czyli Kamilla Dąbrowska promuje zdrowy tryb życia przy zastosowaniu konopi leczniczych”.

Mogą Cię również zainteresować