Euromonitor: Mary Kay to marka nr 1 w sprzedaży bezpośredniej kosmetyków kolorowych i do pielęgnacji skóry

by Maciej Maciejewski
325 views

Poruszająca się w systemie MLM firma Mary Kay została uznana przez Euromonitor International za najlepszą markę sprzedaży bezpośredniej na świecie w kategorii kosmetyków kolorowych i do pielęgnacji skóry. Już trzeci rok z rzędu.

Euromonitor International to wiodący dostawca globalnych informacji biznesowych, analiz rynkowych i informacji o konsumentach, działający na rynku od ponad 50 lat i zajmujący się szeroko rozumianymi badaniami rynku. Projekt funkcjonuje w ponad 100 krajach świata.

– Trzy lata z rzędu tytuł najlepszej marki sprzedaży bezpośredniej w naszej kategorii na świecie przyznany przez Euromonitor International to dla Mary Kay ogromne wyróżnienie. Ten powtarzający się sukces odzwierciedla lata badań, rozwoju i działań marketingowych, których celem jest tworzenie rozwiązań dla skóry i urody, odpowiadających na potrzeby konsumentów i cieszących się uznaniem na całym świecie. Przede wszystkim jednak świadczy o transformacyjnej sile naszych niezależnych konsultantek kosmetycznych, które napędzają ten sukces na całym świecie – skomentował Ryan Rogers, dyrektor generalny Mary Kay.

Oprócz globalnego uznania firma otrzymała tytuł marki nr 1 w makijażu twarzy na terenie Ameryki Łacińskiej, marki nr 1 wśród produktów do ust w Ameryce Łacińskiej, marki nr 1 wśród kosmetyków kolorowych w Meksyku oraz marki nr 1 w kategorii kosmetyków do pielęgnacji skóry i kolorów w Meksyku.

Mogą Cię również zainteresować