
Już rok 2010 okazał się dla Amway wyśmienity. Koncern odnotował wtedy sprzedaż na poziomie 9,2 miliardy dolarów, ale należy zauważyć, iż to rok 2011 był już 6 z kolei, w którym firma notuje wzrost sprzedaży w całym światowym sektorze sprzedaży bezpośredniej. Amway ma już ponad 10% udziału w sektorze pod względem globalnym. Najwięcej towaru sprzedaje w Chinach, Indiach, Japonii i Tajlandii. Na świecie działalność biznesową prowadzi już ponad 3 miliony niezależnych przedsiębiorców Amway.
Koncern jest obecny w ponad 80 państwach i terytoriach na całym świecie. Najlepiej sprzedającą się grupą produktów z półki Amway są suplementy diety. Sprzedaż samej tylko marki Nutrillite wyniosła w 2011 roku aż 4,7 miliardów dolarów. W Polsce jednym z najlepiej sprzedających się produktów marki Nutrillite jest Omega 3 oraz Glukozamina z Bosfelią. W 2011 roku produkty firmy z kategorii kosmetyków i higieny osobistej wygenerowały sprzedaż sięgającą 2,8 miliarda dolarów, natomiast sprzedaż produktów gospodarstwa domowego osiągnęła poziom 2,2 miliarda dolarów.