
źródło: Instagram
Technologia o nazwie AI Foundation Finder wykorzystuje sztuczną inteligencję do skanowania twarzy klienta za pomocą telefonu komórkowego i w ciągu kilku sekund dostarcza spersonalizowane rekomendacje dotyczące np. odpowiedniego podkładu. Po rozpoznaniu charakterystycznych cech użytkownika, AI Foundation Finder oferuje kompleksową i szczegółową analizę ludzkiego odcienia skóry tak, aby dopasować pod klientki najbardziej odpowiedni odcień podkładu Mary Kay.
Firma posiada wyłączne prawa do tego narzędzia, nazywając je odzwierciedleniem zaangażowania marki w innowacje w dziedzinie spersonalizowanej pielęgnacji urody. Klienci spółki mogą teraz uzyskać dostęp do AI Foundation Finder w ramach zakupów online Mary Kay lub za pośrednictwem iCatalog.
– AI Foundation Finder wspiera naszą wizję, by stać się pionierem w branży sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy. Jesteśmy globalnymi innowatorami w dobieraniu odcieni z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, pomagając konsumentom znaleźć odpowiedni podkład w szerokiej gamie odcieni dostępnych w ofercie Mary Kay Flawless Face. Wykorzystanie najnowszej technologii kosmetycznej to wyjątkowa okazja do podniesienia rangi tej kategorii i zbudowania naszej społeczności kosmetycznej nowego pokolenia – powiedziała dr Lucy Gildea, dyrektor ds. marki i badań w Mary Kay.