APL TO COŚ WIĘCEJ NIŻ BIZNES

by Maciej Maciejewski
1008 views

Dziś chcemy Wam przedstawić unikatową firmę network marketingową, która stała się więcej niż biznesem już dla setek tysięcy dystrybutorów na całym świecie. „Partnerstwo z APLGO to najlepsza decyzja biznesowa, jaką kiedykolwiek podjęliśmy. Jesteśmy bardzo wdzięczni Sergeyowi Kulikovi za tą niesamowitą możliwość, która odmieniła nasze życie!” – twierdzą jej liderzy.

Zacznijmy od czegoś, co momentalnie zwróci Waszą uwagę. Prawdopodobnie najciekawszą funkcją biznesu APL jest wsparcie działalności rodzinnej. Gdy małżonkowie razem budują przedsięwzięcie gospodarcze, gdy rodziny razem udają się na wakacje i biorą udział w wydarzeniach, stają się silniejsi i bardziej spójni. W to wierzy APL. Spółka próbuje dać każdej rodzinie możliwość pracy i spędzania czasu razem, jako zespół podróżujący po sukces. Organizuje specjalne wydarzenia dla par, oferuje najlepsze warunki do funkcjonowania rodzin – co nie jest zaskakujące, ponieważ na czele APL działa nietuzinkowa para małżeńska…

SERGEY KULIKOV (założyciel i prezes firmy APL)

Sergey Kulikov rozpoczął swoją przygodę z biznesem MLM w wieku 17 lat, jako zwykły dystrybutor firmy network marketingowej i to jest coś, z czego jest niesamowicie dumny. To doświadczenie pomogło mu zrozumieć biznes z różnych kątów; to doświadczenie pomogło mu zbudować firmę od podstaw z myślą o dobru dystrybutorów. Dziś imię Sergey Kulikov znane jest w świecie biznesu oraz w dziedzinie szkoleń specjalistów od marketingu sieciowego. Jest świetnym analitykiem i twórcą eksperymentalnych projektów oraz platform szkoleniowych i aktywnie publikuje edukacyjne materiały na ten temat w różnych portalach społecznościowych. Swój pierwszy milion euro zarobił w wieku 21 lat. Jest twórcą specjalnego systemu, który monitoruje wydajność pracowników (wprowadzony w struktury APL w roku 2014 i nadal jest wykorzystywany w tym biznesie za pomocą uniwersytetu internetowego).

OLGA KULIKOVA (dyrektor kreatywny firmy APL, redaktor naczelna magazynu APL PLANET)

Olga Kulikova jest żoną prezesa APL, która razem z mężem przechodziła przez jego cały rozwój osobisty oraz proces założenia i rozwoju firmy. Niemożliwe jest tutaj opisanie wielkiego wkładu Olgi w metamorfozę APL. Styl, elegancja i wydajność wszystkich narzędzi w spółce to jej zasługa. Olga nie tylko nadąża za trendami, ona je wyprzedza, a najbardziej dobitnym tego przykładem są organizowane w APL wydarzenia…

WYDARZENIA KOSMICZNE

W 2021 roku projekt APL obchodził 10 lat działalności, a głównym tematem rocznicy był szeroko rozumiany KOSMOS. To wydarzenie zawierało strefy zdjęć i artystów, którzy sprawiali, że goście czuli się jak na pokładzie prawdziwego lotu kosmicznego. W jednej chwili wydawało się, że są w stanie nieważkości, gdy prezes APL wystartował ze swojego siedzenia z sześcioma animatorami bez żadnych lin ani jakiegokolwiek wsparcia technicznego.

Co roku firma podnosi poprzeczkę swoich wydarzeń. Wyobraźcie sobie 8 godzinną, ekskluzywną konferencję kosmiczną, 178 artystów, 350 ton dekoracji, 286 osób na scenie, ponad 30 rodzajów efektów specjalnych, niespodziewane decyzje kierunkowe, 11 ekranów o powierzchni ponad 1000 metrów kwadratowych i 5 języków natychmiastowego tłumaczenia. Dodatkowo loteria rozdająca 10 iPhonów. To jest poziom wydarzeń biznesowych, do którego przyzwyczajona jest ta firma. Ale ludzie poznali ją już również od strony organizowania innych istotnych wydarzeń, w trakcie których łzy szczęścia płyną jak rzeka…

70 PAR MAŁŻEŃSKICH PONOWNIE ZADEKLAROWAŁO SWOJĄ MIŁOŚĆ

Wyobraźcie to tylko sobie… Ceremonia odnowienia przysięgi małżeńskiej dla ich współpracowników na wybrzeżach Morza Karaibskiego, gdzie małżonkowie odnowili swoje przysięgi miłosne, przeczytali je i wymienili się sekretnymi wiadomościami oraz prezentami. To jedno z tych wydarzeń, które pokazuje jak firma honoruje wartości rodzinne i opiekuje się swoimi dystrybutorami.

42 DYSTRYBUTORÓW APL PRZETRWAŁO NA PUSTYNNEJ WYSPIE

W lecie 2021 firma zorganizowała dla swoich współpracowników wydarzenie w stylu PRZETRWANIA. Na całkowicie opuszczonej wyspie w Panamie, 42 uczestników spędziło 4 dni wyostrzając swój charakter przez jedne z najtwardszych – psychicznych i fizycznych wyzwań, z jakimi kiedykolwiek mieli do czynienia. Każda próba miała swoją wartość. Przed rozpoczęciem akcji prezes APL osobiście pracował z uczestnikami i przekazał im wyjątkowe szkolenie, z którego mogliby skorzystać w swoim biznesie i w życiu.

Na przykład, kierownicy nauczyli się jak przełknąć swoją dumę przez przełykanie ohydnych, żywych robaków, larw i innych stworzeń. Później na czworaka przeciskali się przez labirynt strachu, gdzie było wiele węży, karaluchów i innych stworzeń pełzających oraz latających.

Uczestnicy przezwyciężyli sporo przeszkód w ramach kursów na lądzie oraz w wodzie i trenowali swoją odwagę, ducha zespołu oraz wiarę w siebie samych. Wyszli ze swojej strefy komfortu i przekroczyli swoje granice. Wydarzenie było kilka razy bogatsze niż słynne telewizyjne show, ponieważ przez 4 dni uczestnicy przeszli w sumie przez 40 prób. Praktycznie nie mieli czasu dla siebie. Zespoły otrzymywały żywność podczas prób i gotowali ją w surowych warunkach wyspy. A teraz uczestnicy „Dzikiej Panamy” są liderami, którzy wiedzą, czego chcą od życia. I to wezmą! Robią to, osiągają to, biją rekordy biznesowe, ponieważ na swojej drodze do sukcesu nie widzą żadnych przeszkód! Przeszli test czterech elementów, więc teraz prezentowanie lub praca z listą zimnych kontaktów to dla nich bułka z masłem.

Firma APL rozwija się dynamicznie, otwiera nowe biura w wielu krajach: CIS, Europa, Azja, Ameryka Północna i Południowa. Oto kilka ważnych faktów:

  • ponad 300 tysięcy klientów i współpracowników w 75 krajach na 5 kontynentach,
  • ponad 2000 osób jest już członkami Klubu Podróżników APL, który jak dotąd przemierzył przez 35 różnych państw,
  • 4500 metrów kwadratowych własnych fabryk produkcyjnych firmy w Europie,
  • ponad 4000 współpracowników zarabia już 1500 euro lub więcej miesięcznie w ciągu ostatniego roku kalendarzowego,
  • prawie każda osoba w firmie otrzymała prezent za pomocą promocji i losowania,
  • ponad 100 milionów euro w produktach zostało przekazane ludziom za pomocą promocji i loteri.

Oczywiście nic z tego nie byłoby możliwe bez zarządu.

INNOWACYJNA TECHNOLOGIA

Flagowy produkt firmy to 16 typów dropsów Acumullit SA. Ich innowacyjna technologia polega na fakcie, że firma nauczyła się „gromadzić” moc roślin, owoców, ziół, jagód oraz warzyw w dropsach. Technologia dodatkowo aktywuje korzystne, biologiczne substancje naturalnych składników. W wyniku działania pulsacyjnego błony komórkowe roślin i owoców użytych w preparatach ulegają rozrzedzeniu, przez które uwalniane są mikroelementy, bioflawonoidy, kwasy organiczne, przeciwutleniacze, a przy ładunku ujemnym ich działanie jest wzmocnione. Ta aktywowana mieszanina jest dodawana do masy karmelowej, z której powstają dropsy APL. Krótko mówiąc, każdy Acumullit SA to mała, precyzyjnie wycelowana „bomba”, mająca pomóc organizmowi człowieka. „Eksplodując” i dostając się do organizmu, przekazuje mu pożyteczne substancje, witaminy i minerały.

Dropsy do ssania są bardzo zróżnicowane pod względem właściwości, dlatego są tak interesujące dla dużej liczby osób: niektóre pomagają wzmocnić układ odpornościowy i przyspieszają powrót do zdrowia, inne działają przeciw-pasożytniczo, inne pomagają wzmocnić mięsień sercowy itd. Można samodzielnie zbadać recenzje produktu od zwykłych ludzi w social mediach, używając hashtagu: #acumullit_sa_results na dowolnym portalu społecznościowym.

Współpraca z firmą pozwala dystrybutorom szybko trafić na odpowiednią trasę i osiągnąć stabilność finansową. Mają szersze możliwości budowy w biznesie, pracy ze strukturami, ponad tuzin nagród, z których wiele jest obliczanych cotygodniowo. Plan wynagrodzenia APL to jeden z 10 najbardziej szczodrych planów marketingowych na świecie. Wszystkie to sprawia, że plan wynagrodzenia APL to najbardziej lukratywna oferta na rynku ze świetnymi możliwościami. Spółka wierzy, że jej misja to zmiana życia ludzi na lepsze. Jej współpracownicy mówią, że APL to coś więcej niż biznes. A sama firma tak opisuje swoje partnerstwo z dystrybutorami:

Ktokolwiek dobrowolnie oddaje nam swoje życie, przestaje być tym, kim jest na zawsze. I staje się najlepszą wersją siebie. Staje się osobą, której należy się APLauz.

Kelly Vincent i Tina Malsom (AMBASADORZY)

 «W lecie 2020 roku odkryliśmy APLGO. Działaliśmy w branży MLM łącznie 25 lat i w sumie byliśmy w TOP 1 w 5 różnych firmach, więc wiedzieliśmy czego szukać, aby rozpocząć działalność tutaj w USA. Byliśmy pod wielkim wrażeniem 8-letniej historii solidnego i stabilnego rozwoju w ponad 30 krajach. To, co na prawdę zwróciło naszą uwagę, to ten niesamowity produkt, który zdawał się być sekretem w całej branży. Suplement roślinny, który wychwytuje jony ujemne dostarczane przez naturę i wykorzystywanie DNA rośliny, aby stworzyć pyszny, rozpływający się w ustach drops, który smakuje jak cukierek i działa natychmiastowo, rewitalizując komórki, a wszystko przy wsparciu nauki i badań – to naprawdę nas powaliło. Zaczęliśmy więc badać plan wynagrodzeń i to wtedy zdaliśmy sobie sprawę z faktu, że wyraźnie wyróżnia się on jako jeden z najbardziej hojnych planów wynagrodzeń z najbardziej unikalnymi sposobami wypłaty i szokującą prowizją 63%! Zdaliśmy sobie sprawę, że tego rodzaju plan z podekscytowaniem zakłóci rynek amerykański i stworzy wiele historii sukcesu.

Później spotkaliśmy się z założycielem, panem Sergeyem Kulikovem, który podzielił się z nami wizją oraz kulturą firmy i to był ostatni element tej idealnej układanki. W APLGO większość networkerów znajduje dokładnie to, czego szukają i dlatego zdecydowaliśmy się tu być. Wierzymy, że ta firma stworzy więcej bogactwa dla naszej rodziny, znajomych i społeczności, niż kiedykolwiek wcześniej widzieliśmy. Mieliśmy mocny przychód w ciągu ostatnich 19 miesięcy, dzięki czemu zdobyliśmy 3 luksusowe wycieczki wraz z nową Teslą! Zdobyliśmy rangę elitarnego ambasadora, nagrodę złotej gwiazdy, nagrodę złotego liścia za najlepsze nakłady sprzedaży, status założyciela Elitarnej 16 i 2 odznaki Złotego Lotu.»

Partnerstwo z APLGO to najlepsza decyzja biznesowa, jaką kiedykolwiek podjęliśmy. Jesteśmy bardzo wdzięczni Sergeyowi Kulikovi za tą niesamowitą możliwość, która odmieniła nasze życie!

Tatiana Bugaenko (GŁÓWNY DYREKTOR)

«Moja historia z network marketingiem rozpoczęła się, gdy miałam 19 lat. Byłam w szkole średniej i nosiłam opaskę z napisem „Czy chcesz stracić wagę? – zapytaj mnie jak”. Ludzie myśleli, że jestem dziwna. Ale jako dziewczyna z małej wioski naprawdę chciałam wyjść z biedy i być pożyteczna dla ludzi. Przez wiele lat bez powodzenia starałam się zbudować karierę w MLM, ale nie udało się. Aż przedstawiono mi firmę APL.

Mój początkowy zakup w wysokości 200 $ był ekwiwalentem mojego miesięcznego dochodu – z którego mój syn i ja musieliśmy żyć przez miesiąc, z czego ponad połowa przeznaczana była na mieszkanie. Ale, kiedy przeanalizowałam marketing APL okazało się, że mam potencjał, aby zarobić więcej tylko na premii jednopoziomowej od sześciu pokoleń. Podjęłam więc decyzję o rzuceniu mojej głównej pracy i całkowicie zanurzyłam się w APL.

Po trzech miesiącach moja wypłata była większa niż wcześniej zarabiałam przez kilka miesięcy, a teraz, po roku, jest jeszcze większa. To jest niesamowicie hojny plan wynagrodzenia. W rok zaprosiłam tylko 23 osób i w sumie mam tylko 500 ludzi w swoim zespole, a otrzymuję za to pokaźne, satysfakcjonujące wynagrodzenie. Poza tym jestem zakochana w APL ze względu na świetny system szkoleniowy, który pasuje każdemu – od początkujących po profesjonalistów. No i wydarzenia, które rozsadzają wszelkie granice i mózgi. Produkt jest poza konkurencją i działa natychmiastowo. Lista plusów jest długa, ale źródło wszystkiego to prezes APL – Sergey Kulikov. Ma ambicję, mądrość i zdolność do planowania na wiele lat do przodu. A co najważniejsze, ma wysokie wartości i standardy duchowe – rodzina, opieka nad ludźmi, współpracownikami. Z takim kierownictwem czujesz ochronę i wiarę w przyszłość.»

APL to firma, gdzie marzenia się spełniają, gdzie każda osoba jest szanowana i ceniona.

Irina Borodenko (GŁÓWNY DYREKTOR)

«Do branży MLM weszłam prosto z działalności liniowej, której oddałam całe swoje życie. Jestem farmaceutką, mam w tej dziedzinie doktorat i całe swoje świadome życie pomagałam ludziom wrócić do zdrowia. Moja praca zawsze wymagała sporo trudnego zaangażowania, bezustannego zdobywania nowej wiedzy i poświęcania niesamowitej ilości czasu. A ja absolutnie kocham wolność! To skłoniło mnie do poszukiwania nowego modelu biznesowego, w którym wszystkie te „zagadki” pasowałyby do siebie – legalność, własna produkcja, innowacyjny produkt dla zdrowia ludzkości, właściciel firmy z wizją na najbliższe kilkadziesiąt lat i oczywiście możliwość zarabiania pieniędzy.

Dla mnie MLM to wolność! To jest jak sztuka. Możliwość spełnienia się. To drzwi do życia w zabawie, gdzie każdy może znaleźć to, czego szuka. I wszystko, co powiedziałam powyżej zebrało się w jeden projekt, w moją firmę APL! Jestem wdzięczna naszemu prezesowi Sergeyowi Kulikovi za możliwość bycia częścią jego projektu i pomoc wielu ludziom w tym, aby stali się zdrowymi i bogatymi.

Teraz mam możliwość częstego podróżowania i poznawania nowych ludzi, aby dzielić się z nimi doświadczeniem i wiedzą, być zaopiekowaną przez prezesa i firmę, otrzymywać uznania i niesamowite, wymarzone wypłaty. Dzięki nietuzinkowym wydarzeniom, które firma dla nas organizuje na najwyższym poziomie, codziennie obserwuję wielką transformację i przełom na drodze do sukcesu.»

Gdy sposób myślenia tworzy Twoje działania, te zaczynają budować nawyki, które prowadzą do wyników i powstaje nowy sposób myślenia odnoszącego sukcesy dystrybutora APL.

Mogą Cię również zainteresować