
źródło: Instagram.com
Wydarzenie zgromadziło ponad 800 uczestników z całego Kazachstanu i wielu innych krajów świata. Goście mogli cieszyć się dynamicznym programem spotkania, obejmującym edukację na temat olejków eterycznych, warsztaty wellness i interaktywne doświadczenia zaprojektowane w celu zaprezentowania mocy i wszechstronności produktów oferowanych przez firmę dōTERRA.
— Ta premiera jest dowodem rosnącego na świecie zapotrzebowania na naturalne rozwiązania wellness. Jesteśmy zaszczyceni tym, że możemy powitać Kazachstan w naszej globalnej rodzinie i cieszymy się, że możemy wspierać i rozwijać się wraz z tą niesamowitą społecznością — powiedział Kirk Jowers, CEO dōTERRA.
Wśród najważniejszych wydarzeń tej imprezy znalazły się kursy mistrzowskie prowadzone przez ekspertów, stacje samodzielnego wytwarzania olejków eterycznych, angażujące degustacje oraz wiele innych, ciekawych działań społecznych — wszystkie mające na celu inspirowanie do nawiązywania kontaktów, edukacji i dobrego samopoczucia.
Firma poinformowała, że wprowadzenie jej produktów na dany rynek jest odzwierciedleniem stałego zaangażowania w dostarczanie osobom i rodzinom na całym świecie czystych, wysokiej jakości olejków eterycznych i rozwiązań poprawiających samopoczucie.