Model Modere to zintegrowane podejście, łączące marketing sieciowy i sprzedaż społecznościową. Ta struktura sprawia, że modele social marketer i promoter są podstawowym elementem projektu firmy, a nie tylko dodatkiem dla partnerów. Uczestnicy Brand Partner Program będą teraz mieli możliwość zarabiania 15% prowizji od sprzedaży, z dodatkowymi możliwościami uzyskania bonusów i zachęt.
— Modere zawsze wyprzedzało trendy, tworząc nowoczesne, zrównoważone rozwiązania w sprzedaży bezpośredniej. W przeciwieństwie do tradycyjnych firm marketingu sieciowego, które zmagały się z integracją modeli w stylu afiliacyjnym z przestarzałymi planami wynagrodzeń, Modere zaprojektowało swój system od podstaw, aby płynnie obsługiwać zarówno sprzedaż społecznościową, jak i polecenia bezpośrednie do konsumentów. Brand Partner Program to kolejna ewolucja tej wizji, tworząca jeszcze bardziej dynamiczną i skalowalną okazję dla naszej społeczności — powiedział Nate Frazier, prezes.
Frazier podkreśla, że Brand Partner Program nie zastępuje programu Social Marketer, lecz jest raczej strategicznym rozszerzeniem, które uzupełnia i wzmacnia model Social Retail.
— Nasi marketingowcy społecznościowi są kręgosłupem naszego sukcesu. Program partnerski marki wzmacnia ten ekosystem, przyciągając influencerów, przedsiębiorców i profesjonalistów z gig economy, którzy chcą dzielić się produktami marki Modere z ich odbiorcami, zachowując jednocześnie elastyczność. To ewolucja, która napędza nasz wzrost i rozszerza możliwości dla wszystkich uczestników tego biznesu — dodała Julie Sullivan, country manager w Modere UK & Ireland.