„CRUNCH TIME…” Sprzedaż w trudnych warunkach według Brian’a Tracy

przez Piotr Hoffmann
541 odsłony

Tym razem Brian tematycznie nawiązał do ogólnoświatowego problemu i nastrojów, jakie panują w prawie każdej branży, w której wykorzystuje się sztukę sprzedaży: „Crunch Time – Czas Kryzysu. Skuteczne strategie działania w sytuacjach kryzysowych.

ee

Tym razem Brian tematycznie nawiązał do ogólnoświatowego problemu i nastrojów, jakie panują w prawie każdej branży, w której wykorzystuje się sztukę sprzedaży: „Crunch Time – Czas Kryzysu. Skuteczne strategie działania w sytuacjach kryzysowych. Od efektywności do skuteczności.”

Jałowe gadki

Podobnie jak przed rokiem, kiedy byliśmy na szóstym spotkaniu z Brian’em Tracy w Polsce, tak i teraz ogromną salę konferencyjną słuchacze wypełnili po brzegi. W trakcie całodniowego seminarium uczestnicy poznali wiele wypróbowanych strategii i metod radzenia sobie w trudnych, niesprzyjających warunkach. Dowiedzieli się, jak wpływać na własne nastawienia, ale również na postawy swoich współpracowników. Brian zdradził również swoje podstawowe sposoby na zwiększenie skuteczności działania. Oto fragment wystąpienia:
– Przeciętny człowiek pracuje tylko na 50% swoich możliwości – mówił Brian Tracy. – To znaczy, że 50% czasu, jaki moglibyście przeznaczyć na pracę i efektywnie wykorzystać, jest po prostu tracone. Na co? Na plotki i jałowe rozmowy z rodziną lub znajomymi. Na gry komputerowe i czytanie głupich gazet. Na obiad. A zasada jest taka, że jeśli spędzacie więcej niż 10% swojego cennego czasu na głupie rzeczy, to do niczego w życiu nie dojdziecie. Tracicie życie.
Oto moja rada – jeśli pracujecie, to pracujcie. Kiedy pracujecie, a przyjdzie do Was znajomy i zapyta, czy możecie z nim porozmawiać to powiedzcie mu, żeby znalazł sobie kogoś innego i jemu zrujnował karierę. Ludzie, którzy gadają bez sensu są ludźmi bez przyszłości. Marnują sobie życie i trzeba ich unikać. Powiem Wam teraz o najważniejszych sposobach na zwiększenie skuteczności…

Majstersztyk  

Rocznie Brian szkoli ponad 250 tysięcy osób w dużych i małych firmach w dziedzinie strategii, zarządzania, sprzedaży, rekrutacji, motywowania pracowników, rozwoju zawodowego i osobistego. W Warszawie po raz kolejny Brian Tracy udowodnił, że jest jednym z najbardziej wpływowych liderów biznesu na świecie. Ma unikalną umiejętność prowadzenia szkoleń w sposób, który inspiruje słuchaczy do szybkiego wdrażania w praktyce poznawanych technik i narzędzi, co szybko daje wymierne efekty. Brian Tracy jest autorem 42 książek przetłumaczonych dotąd na 35 języków, w tym na koncie posiada kilka światowych bestsellerów: „Maksimum osiągnięć”, „Psychologia sprzedaży”, „Zjedz tę żabę”, „Sposób na sukces”, „Sztuka zatrudniania najlepszych” czy „Turbocoach”.

Mogą Cię również zainteresować