Czy jesteś gotowy na idealną burzę, która wstrząśnie światem MLM?

przez Maciej Maciejewski
3477 odsłony

Kiedy Wschód spotyka się z Zachodem i wszystkie gwiazdy ustawiają się w jednej linii, nie chodzi tylko o zjednoczenie całego globu, ale także o zbliżenie różnych kultur i wielu języków. Kiedy dwóch wizjonerów decyduje się połączyć swój talent, wartości, doświadczenie i wizję, powstaje projekt, na który świat marketingu sieciowego czekał od ponad 10 lat.

Dany Laroque & Leonid Morgunov

Dany Laroque, założyciel i prezes DL-Group oraz Leonid Morgunov, założyciel i prezes Greenway łączą siły, aby stworzyć kolejnego, miliardowego giganta w biznesie network marketingu. Oto Greenway Global.

Od momentu spotkania w 1996 roku dzielą oni podobne wartości i filozofie: dostarczanie wysokiej jakości, naturalnych produktów, oferowanie prostego, dynamicznego i wysoce dochodowego planu kompensacyjnego, poszanowanie ekologii, etyki i uczciwości.

Jest to fuzja dwóch wysoce kompatybilnych firm skupiających się na urodzie, zdrowiu, utrzymaniu domu i jakości życia w ogóle. Oto Greenway Global.

Ten nowy gigant będzie dystrybuował szeroką gamę wysokiej jakości „zielonych” produktów z kilkuset referencjami, w tym marek prestiżowych. To produkty na każdą kieszeń, dostępne dla każdego, na całym świecie.

Po tournée europejskim (Monako, Antalya, Praga, Kreta), 9 lutego 2022 roku nastąpi oficjalna inauguracja z ogromnym wydarzeniem w Moskwie, a w marcu w Miami dla obu Ameryk.

„Razem swoim zasięgiem obejmujemy już wiele krajów na czterech kontynentach, a to dopiero początek! Nasz cel czyli 1 miliard € osiągniemy w rekordowym tempie dzięki stałemu napływowi najlepszych liderów z całego świata. Stworzymy globalną rewolucję w branży sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy i będziemy najszybciej rozwijającą się firmą MLM w historii, profesjonalnie łączącą network marketing, direct selling, e-commerce i social media marketing” – czytamy w informacji prasowej.

Obecnie ten projekt prowadzi codzienne prezentacje biznesowe w wielu językach, aby przedstawić swoje unikalne możliwości profesjonalistom, którzy chcą w przyszłości stać się jeszcze bardziej skutecznymi liderami.

MY JESTEŚMY PRZYSZŁOŚCIĄ!

Bądźmy zmianą … Teraz!

www.mygreenway.com

www.dlgworld.com

Kontakt: [email protected]

Historia firmy Greenway rozpoczęła się w 2017 roku w stolicy Syberii, Nowosybirsku. W ciągu zaledwie 3 lat spółka stała się najbardziej dynamiczną i najszybciej rozwijającą się firmą sieciową w przestrzeni postsowieckiej, bijąc wszelkie rekordy we wszystkich wskaźnikach: obroty, geografia, wynagrodzenia i wzrost sieci. Tysiące ludzi zjednoczyło się pod marką Greenway, ponieważ dzięki niej zrównoważone życie stało się przystępne i opłacalne. Już w 2020 roku Greenway otrzymała tytuł najlepszego projektu społecznego w Rosji. Misją tego biznesu jest utrzymanie i zachowanie czystości naszej planety i pozostawienie jej w nienaruszonym stanie dla naszych dzieci.

DLG jest częścią Hopps Group, nowego francuskiego gracza w dziedzinie dostaw, usług i komunikacji lokalnej, który powstał w styczniu 2017 roku na południu Francji. Firma DLG nabyła w 2017 roku markę Anny Rey Monaco, pół wieku know-how i katalog jej ponad 40 produktów. Laboratoria ANNY REY z siedzibą w Monako oferują ponad 50-letnie doświadczenie w dziedzinie kosmetycznej, gwarancję spełnienia, doskonałości i unikalnej wiedzy. Członek FVD (Francuskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej) DLG działa w ponad 30 krajach (Europa, USA, Meksyk). DLG jest w całości ukierunkowana na ogólne, dobre samopoczucie oraz piękny, zdrowy wygląd. Dostarcza wysokiej jakości produkty do pielęgnacji skóry i produkty odżywcze, bazując na innowacyjnych badaniach naukowych, których podejście wiąże się z koncepcją łączącą tradycję, know-how i luksus. Wszystkie produkty wytwarzane są we Francji/Monako.

OTO ROZWIĄZANIE ZAPEWNIAJĄCE DOBRE SAMOPOCZUCIE I PIĘKNO W KAŻDYM DOMU.

Mogą Cię również zainteresować