
Dr Lucy Gildea
Dr Lucy Gildea i jej świeżo zaprojektowany, wielofunkcyjny zespół mają być pionierami nowego modelu operacyjnego, który wzmocni globalną markę i dziedzictwo Mary Kay, dążąc do wzrostu i lojalności klientów na ponad 40 rynkach świata. W swojej nowej roli dr Lucy Gildea będzie kształtowała silną tożsamość marki, wizerunek i strategię spójną na wszystkich platformach i obszarach geograficznych, wspieraną przez szerokie portfolio produktów, które obejmuje stale ewoluujące potrzeby konsumentów.
— Dzięki swojemu doświadczeniu w nauce i innowacjach kosmetycznych oraz podejściu skoncentrowanemu na kliencie, pani doktor poprowadzi strategiczny rozdział naszej transformacji w przyszłość. Nasz nowy projekt o nazwie Global Brand and Science przyczyni się do naszego wspólnego sukcesu biznesowego, umożliwiając niezależnym konsultantkom Mary Kay dzielenie się transformacyjnym doświadczeniem ze swoimi klientami i rozwijanie się, wzmacniając w ten sposób unikalną propozycję wartości systemu DS/MLM — powiedział Ryan Rogers, dyrektor generalny Mary Kay.
Od czasu dołączenia do Mary Kay w 2017 roku Gildea skupiła się na modernizacji i zwiększeniu konkurencyjności firmy poprzez innowacje produktowe i poprawę efektywności organizacyjnej. Wcześniej Gildea spędziła 15 lat w Procter & Gamble, pracując głównie w obszarze technologii kosmetycznej i rozwoju produktów kosmetycznych/skórnych.
Posiada tytuł doktora w zakresie biologii komórkowej i molekularnej, immunologii i chorób zakaźnych, zdobyty na University of Cincinnati. Ma również tytuł licencjata w dziedzinie biologii z Georgetown College (Kentucky, USA).
Należy dodać, że mianowanie dr Lucy Gildei na tak ważne stanowisko kierownicze honoruje również dziedzictwo Mary Kay Ash w zakresie wzmacniania pozycji kobiet. W tym network marketingu kobiety stanowią 63% zespołu ds. badań i rozwoju, 54% zespołu kierowniczego i 63% globalnej siły roboczej.