Duży może więcej Czy jest nam potrzebna Izba Gospodarcza Sprzedaży Bezpośredniej i Marketingu Sieciowego?

przez Maciej Szpakowski
636 odsłony

Duży może więcej Czy jest nam potrzebna Izba Gospodarcza Sprzedaży Bezpośredniej i Marketingu Sieciowego? Maciej Szpakowski    Lobbing od zawsze stanowił integralną część rzeczywistości politycznej, ekonomicznej i społecznej.

W UE lobbing stanowi pełnoprawną technikę, należy do jednej z powszechnie obowiązujących form uczestnictwa w procesie decyzyjnym. Na całym świecie lobbingiem zajmują się zarówno reprezentacje narodowe, przedsiębiorstwa, korporacje, stowarzyszenia branżowe, jak i związki zawodowe, organizacje społeczne, w tym sektor organizacji pozarządowych. Tak więc, jeśli chcemy, aby nasz głos, głos ludzi zajmujących się sprzedażą bezpośrednią i marketingiem sieciowym był brany pod uwagę, aby społeczeństwo wreszcie dowiedziało się prawdy o naszej branży i korzyściach jakie ona stwarza – zwłaszcza dzisiaj – sami zróbmy krok w tym kierunku.

 

Z pewnością każdy sprzedawca, każdego dnia zastanawia się, co powinien zrobić, aby udoskonalić swoje działania, a przede wszystkim, żeby zarabiać więcej pieniędzy. Wiem. Pieniądze nie powinny być najważniejszą rzeczą w życiu człowieka, ale tak już jest, że wszystko kręci się wokół pieniędzy i nikt tego nie zmieni, choćby nie wiadomo jak się starał. Ktoś powie: „ja nie potrzebuję kasy, dla mnie ważniejsza jest rodzina, zdrowie, miłość”. Bzdura. Być może bez pieniędzy dało się egzystować w czasach, kiedy człowiek żył w społeczeństwie zbieracko-kopieniackim. Nie dziś. Niech ktoś spróbuje założyć rodzinę i utrzymać ją w zdrowiu i miłości bez pieniędzy. Jestem pewien, że każdy sprzedawca bezpośredni codziennie zastanawia się co zrobić, żeby zarabiać więcej pieniędzy. Ja także często o tym myślę. Najpierw należy się zastanowić nad tym: co wpływa na wyniki każdego sprzedawcy? Menedżer musi mieć w ręce dobry produkt oraz niezbędną wiedzę w głowie, która pozwala mu skutecznie stosować odpowiednie narzędzia i techniki stosowane w zawodzie sprzedawcy. Dobrze, kiedy sprzedajemy współpracując z firmą, która posiada świetny plan marketingowy. Porządnych produktów w Polsce nie brakuje i jest ich coraz więcej. Sprzedawania można się nauczyć, jeśli tylko się tego chce. Firm sprzedaży bezpośredniej i MLM też jest sporo, a codziennie pojawiają się na naszym rynku nowe. Wszystkie te czynniki, każdy sprzedawca jest w stanie dobrać sobie według własnego uznania i potrzeb. Ale co zrobić, jeśli w rzetelnej robocie i zarabianiu godnych pieniędzy przeszkadzają rzeczy, na które jednostka nie ma jakiegokolwiek wpływu?

Mogą Cię również zainteresować