
źródło: Facebook
9500 euro z zebranej kwoty zostanie przekazane organizacji non-profit „Das kunterbunte Kinderzelt eV”, wspierającej potrzebujące dzieci i rodziny, w tym w Rumunii. Pozostała część darowizny trafi do regionalnych organizacji non-profit i specjalnych projektów dziecięcych.
W tym roku w Dniu Rodziny PM wzięło udział 2500 uczestników, w tym pracownicy, partnerzy handlowi z całych Niemiec, ich rodziny oraz inne zainteresowane osoby. Uczestnicy skorzystali z okazji, aby spędzić urozmaiconą sobotę w słonecznej, europejskiej siedzibie PM-International.
Oprócz strefy zabaw dla dzieci, Family Day oferował szeroki wybór jedzenia i napojów, liczne atrakcje przygodowe, spektakularny pokaz kaskaderski na motocyklach i wiele innych atrakcji. Nowością była możliwość zakupu produktów FitLine w sąsiadującym Centrum Sprzedaży Bezpośredniej, a także gadżetów, takich jak torby, klapki i koszulki, bezpośrednio na miejscu, na specjalnym stoisku. Z tej oferty skorzystało wielu gości. Imprezę otworzył CEO spółki na Europę, Patrick Bacher, który wraz z rodziną zwrócił się z powitaniem do wszystkich gości przed wejściem do europejskiej siedziby firmy.
Co godzinę odbywały się wycieczki po dziale logistyki, podczas których uczestnicy mogli zapoznać się ze szczegółami dotyczącymi wysyłki popularnych produktów FitLine. Dzięki temu mogli zajrzeć za kulisy globalnej firmy sprzedaży bezpośredniej i network marketingu.
W niedzielę ok. 350 uczestników wzięło udział w biegu FitLine Fun Run, będącym częścią słynnego Brezelfestlauf (biegu z okazji święta precli) w Speyer, w tym CEO Patrick Bacher i jego rodzina. Wśród wszystkich uczestników, niezależnie od ich indywidualnych wyników, rozlosowano atrakcyjne nagrody. Nagrodą główną był bon podróżny na weekend do Paryża o wartości 1500 euro.