EQOLOGY EUROPEAN CONVENTION 2024

by Maciej Maciejewski
1146 views

W dniach 26-27 października br. roku w Monachium odbyła się wielka konferencja wywodzącej się ze Skandynawii, network marketingowej firmy Eqology. Za sprawą małżeństwa Kamila i Estery Hanasz podczas European Convention 2024 pojawiło się wiele ciekawych, polskich wątków…

Jednak przede wszystkim zdrowie. Od tego trzeba zacząć, gdyż projekt Eqology powstał z myślą o trendzie health & wellness i to właśnie za sprawą propagowania zdrowego stylu życia cieszy się uznaniem wśród klientów, a w konsekwencji z roku na rok zalicza interesujące wzrosty sprzedaży, dzięki czemu możemy również obserwować faktyczne sukcesy wielu liderów budujących swój biznes MLM w oparciu o współpracę z tym podmiotem.

Co ważnego należy zanotować z wielu informacji, jakie usłyszeliśmy podczas European Convention 2024 mieszczących się w kategorii zdrowie? W trakcie tego wydarzenia firma pokazała i zarazem wprowadziła na rynek nowy produkt. To kolejna odmiana cieszącego się wielkim uznaniem Omega-3. Teraz wyrób przybrał postać w 100% naturalnej kompozycji, czego zdaniem firmy nie ma jeszcze na żadnym rynku, w żadnej firmie, nawet w sprzedaży farmaceutycznej/tradycyjnej. Produkt jest dostępny bez żadnych substancji smakowych (nawet naturalnych) i co ważne, dystrybuowany jest w szklanej butelce. Oprócz tego firma wyprodukowała Omega-3 dla wegan z dodatkiem luteiny. Prezentacją tych nowych wyrobów podczas imprezy zajęli się znani profesorowie z Oxfordu i Stanford. 

Teraz biznes. Trzeba powiedzieć, że ta konwencja to był wielki, prywatny sukces Kamila i Estery Hanasz. Po kilku latach ciężkiej pracy teraz przyszedł dla nich czas na zbieranie plonów, a było to świetnie widoczne podczas uroczystego wręczania nominacji. Estera Hanasz, jako jedyna kobieta w historii Eqology osiągnęła tytuł podwójnego diamenta. Jej mąż Kamil może się teraz chwalić tą pozycją jako trzeci mężczyzna w tym projekcie.

Pod naszym przewodnictwem Polska jest najlepiej rozwijającym się rynkiem w całej firmie. utrzymujemy to zacne miejsce już od 4 lat. Korzystając z okazji chciałem bardzo mocno pogratulować kilku osobom z naszej struktury. Na konferencji odebrały nagrody dwie wspaniałe kobiety otrzymując tytuły najlepszych osób polecających klientom produkty. To Małgorzata Lenartowicz, która w rok miała ponad 2000 klientów i Olga Makiewicz z liczbą ponad 1500 klientów w roku powiedział nam Kamil Hanasz. 

Brawo Polska! W tym network marketingu nasi rodacy już od 3 lat z rzędu otrzymują te wybitne nagrody, jako najlepsi sprzedawcy i rekruterzy. Od 3 lat co miesiąc minimum 10 Polaków jest w TOP 20. Gratulujemy i życzymy jeszcze większych sukcesów w roku 2025. Prowizji wysokich jak Giewont!

Mogą Cię również zainteresować