Euromonitor wybrał markę nr 1 w branży DS/MLM pod kątem produktów do pielęgnacji skóry i kosmetyków kolorowych

przez Maciej Maciejewski

Działająca w systemie MLM firma Mary Kay została uznana przez Euromonitor International za markę nr 1 sektora sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy w kategorii kosmetyków do pielęgnacji skóry i kosmetyków kolorowych na świecie. Wyróżnienie spotkało Mary Kay w momencie, gdy firma świętuje 60 lecie swojej działalności.

źródło: Pixabay

Euromonitor International jest wiodącym dostawcą globalnych informacji biznesowych, analiz rynkowych i spostrzeżeń konsumenckich, posiadającym ponad 50 lat doświadczenia w prowadzeniu badań rynkowych na terenie ponad 100 krajów. Uznanie dla Mary Kay świadczy zatem nie tylko o jakości marki, ale także o jej ogromnej i stale rosnącej obecności na arenie międzynarodowej.

– To ogromne wyróżnienie od Euromonitora jest wisienką na szczycie naszego urodzinowego tortu. Taki honor wymownie świadczy o naszym zaangażowaniu w jakość i innowacyjność, a także o naszej niesamowitej społeczność niezależnych konsultantów kosmetycznych, którzy pozostają naszym sercem i siłą napędową. Ich poświęcenie i pasja pomalowały naszą przeszłość, teraźniejszość i przyszłość żywymi odcieniami sukcesu –powiedział Nathan Moore, prezes ds. globalnej sprzedaży i marketingu w Mary Kay.

– I co najważniejsze, my dopiero zaczynamy. Choć jest to niezwykłe osiągnięcie biznesowe i świadczy o sile naszej marki, to przecież sama Mary Kay Ash nauczyła nas tego, że nigdy nie możemy spocząć na laurach. Wszystkim pracownikom firmy, dystrybutorom i klientom życzymy kolejnych 60 lat wzmacniania pozycji, rozwoju innowacji i samych sukcesów – dodał.

Mogą Cię również zainteresować