
Magazyn Forbes, znany na całym świecie ze swoich rankingów wiarygodności, stworzył niedawno tę listę, aby wyróżnić marki, które według konsumentów oferują najlepszy stosunek jakości do ceny.
– W Herbalife jesteśmy dumni z tego, że możemy dostarczać wysokiej jakości produkty poparte badaniami naukowymi, dostępne dla naszych dystrybutorów i ich klientów na całym świecie – powiedział Frank Lamberti, dyrektor handlowy Herbalife.
– Przyznane wyróżnienie potwierdza to, co klienci mówią nam każdego dnia: Herbalife i jej dystrybutorzy oferują wyjątkową wartość, łącząc sprawdzone produkty wysokiej jakości z indywidualnym coachingiem i usługami – dodał Lamberti.
Lista Forbesa, stworzona we współpracy z HundredX, opiera się na ponad 3,8 miliona ocen konsumentów, obejmujących 3500 marek w kilkunastu kategoriach. Respondenci wybierali marki i produkty, które recenzowali bez zbędnych pytań, co zapewniało obiektywny feedback. 300 najlepszych marek znalazło się na tej liście. Podobnie jak w przypadku wszystkich rankingów Forbesa, firmy nie ponoszą jakichkolwiek opłat za wzięcie udziału w rankingu ani za jego wybór.
Umieszczenie poruszającej się w systemie MLM spółki Herbalife na liście Forbes America’s Best Brands for Value podkreśla wieloletnie zaangażowanie firmy w innowacje produktowe, zaufanie konsumentów i przystępność cenową. Na początku tego roku firma znalazła się również na liście US News & World Report 2025-2026 Best Companies to Work For, docenianej za doskonałe warunki w miejscu pracy, doświadczenie pracowników i rozwój kariery.

