Firma Herbalife znalazła się na liście Forbesa „Najlepsze amerykańskie marki pod względem stosunku jakości do ceny”

przez Maciej Maciejewski

Dobra passa dla biznesu MLM. Marka Herbalife znalazła się na pierwszej liście America’s Best Brands for Value prestiżowego pisma Forbes, zaliczając się do najlepszych 9% spośród ponad 3500 ocenianych brandów.

Magazyn Forbes, znany na całym świecie ze swoich rankingów wiarygodności, stworzył niedawno tę listę, aby wyróżnić marki, które według konsumentów oferują najlepszy stosunek jakości do ceny.

– W Herbalife jesteśmy dumni z tego, że możemy dostarczać wysokiej jakości produkty poparte badaniami naukowymi, dostępne dla naszych dystrybutorów i ich klientów na całym świecie – powiedział Frank Lamberti, dyrektor handlowy Herbalife. 

– Przyznane wyróżnienie potwierdza to, co klienci mówią nam każdego dnia: Herbalife i jej dystrybutorzy oferują wyjątkową wartość, łącząc sprawdzone produkty wysokiej jakości z indywidualnym coachingiem i usługami – dodał Lamberti.

Lista Forbesa, stworzona we współpracy z HundredX, opiera się na ponad 3,8 miliona ocen konsumentów, obejmujących 3500 marek w kilkunastu kategoriach. Respondenci wybierali marki i produkty, które recenzowali bez zbędnych pytań, co zapewniało obiektywny feedback. 300 najlepszych marek znalazło się na tej liście. Podobnie jak w przypadku wszystkich rankingów Forbesa, firmy nie ponoszą jakichkolwiek opłat za wzięcie udziału w rankingu ani za jego wybór.

Umieszczenie poruszającej się w systemie MLM spółki Herbalife na liście Forbes America’s Best Brands for Value podkreśla wieloletnie zaangażowanie firmy w innowacje produktowe, zaufanie konsumentów i przystępność cenową. Na początku tego roku firma znalazła się również na liście US News & World Report 2025-2026 Best Companies to Work For, docenianej za doskonałe warunki w miejscu pracy, doświadczenie pracowników i rozwój kariery.

Zostaw komentarz

Mogą Cię również zainteresować