Firma Mary Kay gospodarzem szczytu „Kobiety Innowacji” na Southern Methodist University

przez Maciej Maciejewski

Podczas dziesiątego dorocznego Tygodnia Startupów DFW network marketingowa firma kosmetyczna Mary Kay, we współpracy z DEC Network i Instytutem Przywództwa Przedsiębiorczości Spearsa w Szkole Cox Uniwersytetu Southern Methodist (SMU), wspierała kobiety-przedsiębiorczynie podczas Szczytu Kobiet Innowacji.

źródło: Flickr

Szczyt, którego głównym organizatorem była spółka Mary Kay, koncentrował się na oferowaniu kobietom-przedsiębiorczyniom ścieżek rozwoju i platformy do osiągania sukcesu biznesowego i gospodarczego, nawiązywania kontaktów, edukacji i angażowania inwestorów.

W ten sposób, w ramach DFW Startup Week firma Mary Kay działała na rzecz wspierania przedsiębiorczości kobiet i zapewnienia bardziej sprawiedliwego dostępu do zasobów i sieci kontaktów.

– Od ponad 60 lat nasza firma wspiera kobiety w przejmowaniu kontroli nad swoją przyszłością poprzez szeroko rozumianą przedsiębiorczość. Nasze niezależne konsultantki kosmetyczne otrzymują od Mary Kay nie tylko innowacyjne narzędzia do prowadzenia własnej działalności osobiście i cyfrowo, ale także edukację na światowym poziomie, która pomaga im odnieść sukces na konkurencyjnym rynku – powiedziała Virginie Naigeon-Malek z działu komunikacji korporacyjnej i CSR w Mary Kay. 

– Szczyt Kobiet Innowacji odzwierciedla dokładnie tego samego ducha – zapewnia platformę, na której kobiety mogą nawiązywać kontakty, uczyć się i rozwijać. Kiedy panie odnoszą sukcesy jako przedsiębiorczynie, wspierają swoje rodziny, wzmacniają społeczności i przyczyniają się do rozwoju lokalnych, a nawet globalnych gospodarek – dodała. 

Mogą Cię również zainteresować