
źródło: Flickr
Szczyt, którego głównym organizatorem była spółka Mary Kay, koncentrował się na oferowaniu kobietom-przedsiębiorczyniom ścieżek rozwoju i platformy do osiągania sukcesu biznesowego i gospodarczego, nawiązywania kontaktów, edukacji i angażowania inwestorów.
W ten sposób, w ramach DFW Startup Week firma Mary Kay działała na rzecz wspierania przedsiębiorczości kobiet i zapewnienia bardziej sprawiedliwego dostępu do zasobów i sieci kontaktów.
– Od ponad 60 lat nasza firma wspiera kobiety w przejmowaniu kontroli nad swoją przyszłością poprzez szeroko rozumianą przedsiębiorczość. Nasze niezależne konsultantki kosmetyczne otrzymują od Mary Kay nie tylko innowacyjne narzędzia do prowadzenia własnej działalności osobiście i cyfrowo, ale także edukację na światowym poziomie, która pomaga im odnieść sukces na konkurencyjnym rynku – powiedziała Virginie Naigeon-Malek z działu komunikacji korporacyjnej i CSR w Mary Kay.
– Szczyt Kobiet Innowacji odzwierciedla dokładnie tego samego ducha – zapewnia platformę, na której kobiety mogą nawiązywać kontakty, uczyć się i rozwijać. Kiedy panie odnoszą sukcesy jako przedsiębiorczynie, wspierają swoje rodziny, wzmacniają społeczności i przyczyniają się do rozwoju lokalnych, a nawet globalnych gospodarek – dodała.