Teraz nowy brand nazywa się Trim & Smooth. Ta przełomowa zdaniem Modere formuła charakteryzuje się nowatorskim podejściem do wspomagania redukcji tkanki tłuszczowej, poprawy napięcia mięśni oraz widocznej poprawy cellulitu, dzięki czemu jest pierwszą tego typu innowacją na rynku.
Trim firmy Modere, pierwotnie wprowadzony na rynek w 2017 roku, jest produktem o najlepszych wynikach sprzedażowych w portfolio spółki, znanym z silnego połączenia sprzężonego kwasu linolowego (CLA) i wielopatentowej technologii Collagen/HA Matrix.
— Konsumenci szukają rozwiązań wykraczających poza tradycyjne zarządzanie wagą. Dzięki dodaniu SOD B Dimpless przenieśliśmy naszą nagradzaną formułę na wyższy poziom, oferując kompleksowe rozwiązanie transformacji ciała, które wspiera redukcję tłuszczu, napięcie mięśni i widocznie gładszą skórę, a wszystko w jednym innowacyjnym produkcie — powiedziała Jennifer Anderson, wiceprezes ds. badań i rozwoju produktów w Modere.
— Jako firma nadal przesuwamy granice tego, co jest możliwe w zakresie dobrego samopoczucia i transformacji ciała. Trim & Smooth to coś więcej niż tylko aktualizacja. To coś, co zmienia zasady gry. Jesteśmy przekonani, że ta innowacja przyniesie naszym klientom namacalne rezultaty i wzmocni pozycję Modere, jako pioniera w branży DS/MLM — dodał Nate Frazier, prezes i przewodniczący zarządu Modere.