
źródło: Flickr
Ekspansja biznesu rozpocznie się tam oficjalnie w październiku br. od zainicjowania konkretnych działań na terenie Austrii i Meksyku, a następnie we Włoszech, Republice Dominikańskiej, Kostaryce i Panamie na początku roku 2026.
– Ta nowa akcja rozwojowa to wyjątkowy moment w historii naszej firmy. Od Europy po Amerykę Łacińską popyt na wysokiej jakości, naturalne kosmetyki stale rośnie. Z dumą wprowadzamy zatem nagradzane produkty MONAT i niezrównaną społeczność na nowe rynki, umożliwiając coraz większej liczbie osób realizowanie pięknego życia – powiedział Ray Urdaneta, globalny współzałożyciel i prezes firmy.
Podczas konferencji zaprezentowano również trzy nowe kolekcje produktów, które mieli okazję przetestować osobiście uczestnicy tego wydarzenia (ponad 4 tysiące osób). Były to: kolekcja wzmacniająca barierę MONAT, kolekcja MONAT BOND IQ i suplement na włosy IR. Jak powiedział jeden z prelegentów:
„Nasze innowacje produktowe mają na celu podkreślenie zaangażowania marki w bycie światowym liderem w dziedzinie kosmetyków biotechnologicznych, łączących luksus, wydajność i dobre samopoczucie”.
– Te premiery reprezentują przyszłość MONAT. Łączymy najnowocześniejszą technologię z innowacjami opartymi na naturalnych składnikach, aby tworzyć produkty, które nie tylko działają na najwyższym poziomie, ale także na nowo definiują to, co piękno może zrobić dla ludzi – skomentował Urdaneta.