Firma Nature’s Sunshine Products ma nowego, globalnego dyrektora ds. marketingu

przez Maciej Maciejewski
258 odsłony

„Kevin Fuller jest doświadczonym dyrektorem ds. marketingu z ponad dwudziestoletnią praktyką w organizacjach o wysokiej wydajności. Jego głębokie zrozumienie dziedziny suplementów diety w połączeniu z doświadczeniem we wprowadzaniu nowych produktów i budowaniu silnych marek sprawiają, że idealnie pasuje do Nature’s Sunshine Products” – stwierdziła firma.

– Z wielką przyjemnością witamy Kevina w NSP. Wnosi on bogactwo doświadczenia i udokumentowane osiągnięcia w opracowywaniu skutecznych strategii marketingowych. Kevin odegra kluczową rolę w przeniesieniu naszej marki na wyższy poziom i z niecierpliwością czekamy na jego liczne osiągnięcia – skomentował Terrence Moorehead, CEO w Nature’s Sunshine Products.

Fuller przechodzi do NSP z Helo Health, gdzie pełnił funkcję prezesa i dyrektora ds. marketingu. Wcześniej był dyrektorem generalnym i dyrektorem ds. marketingu w MacuVu Macular Health, gdzie opracował strategię wprowadzania produktów na rynek i tożsamość marki. Wcześniej kierował network marketingową organizacją Nu Skin jako starszy wiceprezes.

Kevin Fuller uzyskał tytuł MBA na Brigham Young University, tytuł licencjata z biologii na University of Utah oraz był uczestnikiem programu Executive Education Program for Digital Marketing w Kellogg School.

Mogą Cię również zainteresować