
źródło: Facebook.com
Dzięki tej współpracy 50 pensów z każdej sztuki najlepiej sprzedającego się balsamu wielofunkcyjnego Tender Care marki Oriflame w Wielkiej Brytanii i Irlandii zostanie przekazane bezpośrednio na rzecz Children on the Edge. Za jedyne 50 pensów dziecko może otrzymać prezent w postaci edukacji w bezpiecznej przestrzeni na jeden dzień.
— W Oriflame jesteśmy głęboko zaangażowani w zrównoważony rozwój społeczny. Rozumiemy, jaki wpływ wywieramy na życie ludzi na całym świecie, a naszą ambicją jest maksymalizacja naszego pozytywnego działania. Partnerstwo z Children on the Edge idealnie wpisuje się w naszą misję, aby uczynić świat lepszym miejscem. Wspólnie tworzymy przestrzenie, w których dzieci mogą naprawdę się rozwijać — skomentowała Sofia Radomska, dyrektor zarządzająca Oriflame w Wielkiej Brytanii.
Misja Children on the Edge wykracza poza edukację, dostarczając dzieciom nadzieję, radość i możliwość lepszej przyszłości. Ich programy kładą nacisk na inicjatywy zmieniające życie, które dają podopiecznym możliwość zabawy, nauki i rozwoju w środowiskach pełnych kolorów i bezpieczeństwa.
A co słychać w Oriflame Polska? Hmm. „Możliwość lepszej przyszłości”. W ramach dążenia do „lepszej przyszłości” proponuję zacząć od stosowania się w Polsce do obowiązującego prawa. Mam nadzieję, że w tym roku to będzie realne i spółka złoży już swoje sprawozdanie finansowe do sądu. Polecam.