Firma PM-International przekazała 3,4 miliona dolarów na rzecz fundacji World Vision

przez Maciej Maciejewski

Network marketingowa spółka PM-International za pośrednictwem swojej fundacji charytatywnej PM We Care przekazała darowiznę w wysokości 3,4 miliona dolarów na rzecz projektu World Vision. Ten prezent jest prawie dwukrotnie większy od darowizny przekazanej przez firmę w zeszłym roku.

źródło: Facebook

Dzięki wcześniejszym darowiznom PM-International wsparła projekty rozwoju regionalnego w Peru, Zimbabwe, Tanzanii, Boliwii, Kambodży, Bangladeszu i Nikaragui. PM-International jest obecnie największym sponsorem korporacyjnym World Vision i obecnie dotuje 6000 dzieci na całym świecie, a celem jest zwiększenie tej liczby do 10 000 podopiecznych.

– Zapewnienie przyszłości 6000 sponsorowanym dzieciom jest niezwykle ekscytujące! Ta darowizna oznacza zaangażowanie, przywództwo i nasze wartości. Jesteśmy wdzięczni, że możemy przyczynić się do pracy World Vision, ponieważ wprowadza ona zmiany wśród dzieci i społeczności na całym świecie, nawet w najbardziej odległych obszarach wiejskich – powiedziała Vicki Sorg, ambasador międzynarodowej organizacji charytatywnej.

Mogą Cię również zainteresować