
źródło: Facebook
W wydarzeniach wzięło udział łącznie około 3000 partnerów handlowych i klientów, co podkreśla rosnące zainteresowanie marką, modelem biznesowym i oczywiście produktami firmy.
Tematami przewodnimi konferencji były społeczność, ekspansja i technologia. Zakresem wielu dyskusji był dalszy rozwój firmy, szczególnie w odniesieniu do rynków azjatyckich i latynoamerykańskich. — Te wydarzenia zapewniły przestrzeń do osobistej wymiany, dyskusji na temat kierunku strategicznego z kadrą kierowniczą i prezentacji nowych produktów — skomentował Christian Halper.
Największym źródłem ekscytacji była jednak demonstracja nowego produktu. Wprowadzenie na rynek Healy HighWave wywołało wielkie poruszenie i zostało ono zaprezentowane szerszej publiczności po raz pierwszy właśnie podczas tej trasy. Prezentacja była skierowana nie tylko do kadry kierowniczej, ale także do partnerów i klientów, którzy mogli przetestować urządzenie na miejscu.
Wielu uczestników postrzega te spotkania jako ważny bodziec dla ich własnej motywacji, a firma zamierza wykorzystać ten projekt jako preludium do dalszych formatów międzynarodowych, mając na celu silniejsze ugruntowanie marki na arenie międzynarodowej i bliższe połączenie społeczności. Wszystko pokazuje, że Healy World koncentruje się na silnej reakcji poprzez kontakt bezpośredni. Połączenie technologii, sprzedaży i doświadczenia związanego z wydarzeniem było centralnym elementem określonej strategii. Dalsze wydarzenia są planowane jeszcze w trakcie tego roku.