Jak być liderem

przez Maciej Maciejewski
422 odsłony

Głównym celem szkolenia, które Marzena Demczuk i Marek Grzelewski z network marketingowej firmy Colway zorganizowali w listopadzie 2008 roku dla pięćdziesięciu osób, było przekazanie im określonej wiedzy i profesjonalnych technik, które będą im niezbędne do samodzielnej pracy ze swoim

Głównym celem szkolenia, które Marzena Demczuk i Marek Grzelewski z network marketingowej firmy Colway zorganizowali w listopadzie 2008 roku dla pięćdziesięciu osób, było przekazanie im określonej  wiedzy i profesjonalnych technik,  które będą im niezbędne do samodzielnej pracy ze swoimi strukturami. Znaczna część seminarium przeznaczona była również na zagadnienia związane z umiejętnością organizowania i prowadzenia wykładów szkoleniowych. Według Marzeny i Marka, ta wyselekcjonowana pięćdziesiątka dystrybutorów, po odpowiednim przygotowaniu już niebawem będzie wizytówką wśród liderów, jacy działają w strukturach marketingu sieciowego tej firmy.

Sprawdzian

W trakcie całego szkolenia usłyszeliśmy wiele ciekawych wykładów i byliśmy świadkami interesujących, niejednokrotnie zaskakujących ćwiczeń praktycznych. Rozpoczęła Marzena Demczuk:

– To szkolenie będzie przełomem w 4 letniej historii Colway. Wiecie, że liderem może być osoba, która osiągnie pewien określony poziom. Według nas Wasza grupa właśnie weszła w taki etap, że możemy śmiało pewne ważne obowiązki wynikające z pracy w marketingu sieciowym, przekazać w Wasze odpowiedzialne ręce. Dzięki temu co się tutaj w ciągu dwóch dni wydarzy, najpierw będziemy mogli się upewnić, że podjęliśmy dobrą decyzję. Jeśli tak się okaże, następnie pokażemy Wam to, czego myśmy się nauczyli w sprzedaży i MLM. 

Obudzić lidera

Nie od dzisiaj wiadomo, że największe sukcesy w sprzedaży odnoszą ludzie, którzy łamią wszelkie tabu i zasady. Postępowanie zgodne z obowiązującymi normami daje mierne efekty. Sprzedawca, a zwłaszcza lider w marketingu sieciowym  musi być człowiekiem nietuzinkowym i wykazywać się rozumowaniem odmiennym od ludzi pracujących np. na etacie. Dobrze ten temat ujął Marek Grzelewski:

– Możemy słuchać ludzi lub możemy im przewodzić. Możemy mieć wpływ na nasze życie lub możemy pozostać bierni. Ale zawsze mamy wybór. Najważniejsze więc jest to, jaką drogę wybierzemy. Musicie jednak pamiętać, że lider to nie jest stanowisko. Lider to jest człowiek, który posiada konkretny zespół cech i osobowość. Najmniej 80% z Was z pewnością posiada cechy i osobowość lidera, a naszym zadaniem jest je tutaj obudzić i wydobyć. Jak osiągnąć sukces w network marketingu? Dlaczego mój przyjaciel osiągnął sukcesy, a ja nie? Co i jak mam zrobić, żeby moja struktura była potężna, robiła ogromne obroty i przynosiła satysfakcję w postaci wypłacanej prowizji? Czy można to osiągnąć tylko ciężką pracą?

Ten tekst jest jedynie fragmentem całego artykułu, który znajdziesz w
wydaniu drukowanym Network Magazyn nr 18/2008

Mogą Cię również zainteresować