Jak używać Facebooka aby odnieść sukces w MLM?

przez Klaudia Stawiarska

Dzisiaj chciałabym się z Tobą podzielić informacjami wyjaśniającymi, dlaczego Twój profil na Facebooku może być magnesem przyciągającym klientów lub przeciwnie – odpychającym potencjalnych prospektów od Twojego biznesu network marketingu.

Klaudia StawiarskaKlaudia Stawiarska

Dziś pokażę Ci, w jaki sposób wdrożyć kilka ciekawych pomysłów, które spowodują większe zaangażowanie i zainteresowanie Twoich znajomych z Facebooka Twoim osobistym profilem, a co za tym idzie, zainteresowanie Twoim biznesem lub produktami.

Sam Facebook posiada 14 milionów użytkowników z Polski, więc wyobraź sobie ile spośród tych osób może być Twoimi klientami. Kiedy będziesz dobrze wykorzystywać to narzędzie, osiągniesz niesamowite wyniki w swoim biznesie MLM.

Założę się, że nie raz słyszałeś jak bardzo niesamowite są social media i jaki jest potencjał dobrze prowadzonych platform społecznościowych, a zwłaszcza profilu na Facebooku, w celu budowania dynamicznego biznesu. Zakładając, że Facebook ma miliony aktywnych użytkowników tylko w naszym kraju, prawdopodobnie wskoczyłeś na pokład Fejsbukowiczów przekonany, że rozwalisz system i tu właśnie chciałabym Ci podsunąć kilka ważnych zasad, zanim cokolwiek zrobisz na swoim profilu. Przygotowałam dla Ciebie BEZPŁATNY PRZEWODNIK, z którego dowiesz się podstaw jak zbudować i prowadzić swój profil tak, aby przyciągał do Ciebie masę klientów i potencjalnych współpracowników.

Bez względu na to czy próbujesz zwiększyć swój zasięg online, zbudować relację z fanami czy potencjalnymi klientami lub chcesz zbudować unikatową markę online, profile na platformach społecznościowych są na to najlepszym sposobem, ponieważ budują „pierwsze wrażenie” na temat Ciebie i Twojego biznesu jakie ludzie otrzymują, kiedy znajdują Cię po raz pierwszy w internecie. Ten prosty przewodnik pomoże Ci stworzyć profil na najwyższym poziomie. Dowiesz się jakie treści przyciągają największa uwagę znajomych na Facebooku, dają najwięcej lajków, komentarzy i udostępnień. Pobierz go i zacznij wdrażać te zasady już dziś.

Pewnie drapiesz się teraz po głowie i próbujesz odgadnąć dlaczego nikt nie zwraca uwagi na Ciebie, Twoje posty i to co reprezentujesz na swoim profilu… I dlaczego nawet rodzina oraz przyjaciele ignorują to, co robisz… Jeśli tak właśnie jest, to prawdopodobnie stworzyłeś swój profil w social media bez specjalnego przygotowania i rozważenia co jest właściwie potrzebne przy budowaniu dobrego profilu na Facebooku.

Dlatego podzielę się z Tobą kluczowymi krokami do natychmiastowego wdrożenia na Twojej platformie social media. Jeśli chcesz mieć więcej interakcji i zainteresowania swojej publiczności na publikowane posty każdego dnia, radzę Ci zastosować te zasady już TERAZ.

Dzięki tym prostym zasadom stałam się jednym z top rekruterów w mojej firmie MLM, używając tylko Facebooka. Chcesz wiedzieć jak to zrobiłam? Podzielę się z Tobą 5 ważnymi zasadami, które radzę Ci wdrożyć już teraz na Twoich profilach społecznościowych, jeśli chcesz budować swój biznes network marketingu właśnie online.

Profil w social media – zasada #1

Usuń nazwę Twojej firmy oraz logo, ze wszystkich platform społecznościowych. Nie jesteś tablicą ogłoszeniową swojej firmy, więc nie „tapetuj” wszystkich swoich profili społecznościowych nazwą firmy i oferowanymi produktami. Uwierz, ludzie nie lubią REKLAM! Buduj swoją markę, nie firmy. Publikuj coś, co wzbudzi ciekawość i rozrywkę, z którą ludzie będą mogli się identyfikować i reagować pozytywnie.

Profil w social media – zasada #2

Usuń logo firmy, zdjęcie Twojego kota, psa, krajobrazu czy inne „dziwne” obrazki z Twojego zdjęcia profilowego na Facebooku (lub innych portali społecznościowych). Kiedy jesteś aktywny w social mediach, szukając potencjalnych klientów czy partnerów do Twojego network marketingowego biznesu i ludzie zastanawiają się czy do Ciebie zagadać, kiedy już Cię zauważą, będą zastanawiać się najpierw, dlaczego rozmawiają z kotem lub psem o biznesie… Czy Ty byś zaufał takiej osobie, która chowa swoją twarz za innymi obrazkami, nie pokazując siebie prawdziwego ? Upewnij się, że masz ustawione SWOJE zdjęcie profilowe, najlepiej uśmiechniętego i „zapraszającego” do rozmowy.

Profil w social media – zasada #3

Usuń swój nudny opis „o mnie”. W profilu mediów społecznościowych znajduje się sekcja, w której możesz dodać informacje o sobie. Upewnij się, że to nie jest sprzedaż. Pamiętaj, że to nie jest Salesbook. To Facebook. Bądź prawdziwą osobą w mediach społecznościowych i ułatw ludziom identyfikowanie się z Tobą.

Profil w social media – zasada #4

Pozbądź się swoich promocyjnych postów na swojej stronie lub profilu na Facebooku. Opublikuj wartość lub historię. Podziel się swoją historią nie wspominając o swojej firmie. Stwórz ciekawość, zaintryguj w taki sposób, aby ludzie chcieli dowiedzieć się więcej w wiadomości prywatnej na temat, który tyczy się wystawionego postu. W specjalnie przygotowanym INSTRUKTAŻU podsuwam Ci 30 świetnych pomysłów na to, co publikować w mediach społecznościowych, aby wzbudzić ciekawość i zachęcić ludzi do sięgnięcia po więcej informacji.

Profil w social media – zasada #5

Usuń negatywność, sarkazm lub cokolwiek dziwnego ze swojego profilu. Jeśli jesteś negatywny i może to dotyczyć czegoś takiego jak polityka, małżeństwo, religia, życie itp. – to właśnie  to sprzedajesz. Sprzedajesz negatywność, a wierz mi, że nikt tego nie chce oglądać, czytać, słuchać itp. Życie niektórych ludzi jest pełne problemów i zmartwień, a kiedy wchodzą na social media by doświadczyć trochę rozrywki i odciąć się od swoich problemów, zazwyczaj  chcą być podnoszeni na duchu, aby mogli wznieść się ponad swoje okoliczności i zainspirować się czymś co „przypadkowo” znajdą na Facebooku lub innych portalach społecznościowych. Bądź świadom takich rzeczy, kiedy publikujesz posty na profilu lub gdziekolwiek w internecie. Upewnij się, że reprezentujesz siebie jako kogoś, kogo sam miałbyś ochotę śledzić. Przejrzyj teraz swój profil i usuń wszystko co mogłoby komuś popsuć humor. Publikuj świadomie pozytywne teksty, a zobaczysz jak bardzo zmieni się odzew i Twój zasięg na Facebooku.

Wyróżnij się i pozostań w kontakcie. Zostaw komentarz poniżej. Jesteś mega przedsiębiorcą i wierzę, że sukces jest Ci pisany! PYTANIE TYGODNIA: jaka zasada prowadzenia profilu społecznościowego podobała Ci się najbardziej? Czy masz jakieś wskazówki, którymi chciałbyś się podzielić? Proszę podziel się w komentarzu poniżej, chciałabym „usłyszeć” to od Ciebie! Uczę się całe życie i każda nowa wskazówka jest na wagę złota.

Klaudia StawiarskaKlaudia Stawiarska

Autorka materiału z wykształcenia jest event managerem i marketingowcem. Skończyła dzienne studia w Irlandii – Business with Event Management (Limerick Institute of Technology). Interesuje ją rozwój osobisty oraz niezależność finansowa. Uważa, że każdy z nas zasługuje na takie życie, jakie sobie wymarzył. Nie jest zwolenniczką pracy na etacie i spełniania w ten sposób czyichś marzeń. Jest przekonana, że życie jest za krótkie, aby odkładać swoje marzenia na później i spełniać cudze. (np. swojego szefa). Odkrywa niesamowite możliwości pracy przez internet i to właśnie pokazuje innym, by również mogli doświadczyć wolności finansowej i niezależności w swoim niesamowitym życiu. Od początku 2017 roku zdobywa doświadczenie w branży MLM. Od tego momentu zaczęła się jej przygoda z biznesem online oraz budowaniem różnych źródeł dochodu za pomocą internetu. Prywatnie jest miłośniczką rozwoju osobistego, zdrowego stylu życia, dobrych książek i podróży. Więcej informacji na blogu: www.klaudiastawiarska.pl

Mogą Cię również zainteresować