Jakie cechy są potrzebne do bycia NAJLEPSZYM PRZEDSIĘBIORCĄ? Wyniki najnowszej ankiety Herbalife

przez Maciej Maciejewski
664 odsłony

Poruszający się w systemie MLM koncern Herbalife opublikował wyniki swojego najnowszego, globalnego badania przedsiębiorców. Akcja objęła swoim zasięgiem 2 750 respondentów z populacji ogólnej w Stanach Zjednoczonych, Meksyku i Izraelu. Badanie zostało przeprowadzone przez firmę OnePoll, a respondenci zostali poproszeni o wybranie przedsiębiorców, którzy wywarli największy, pozytywny wpływ na społeczeństwo w ciągu ostatnich 50 lat.

Elon Musk, źródło: Pixabay

 

W pierwszej piątce znaleźli się Bill Gates, Jeff Bezos, Steve Jobs, Elon Musk i Mark Zuckerberg. W pierwszej dziesiątce znaleźli się również Oprah Winfrey, Melinda Gates, Sam Walton, Larry Page i Ted Turner.

– Nasze najnowsze badanie przedsiębiorców ujawnia wgląd w to, co ludzie myślą dzisiaj na temat cech charakteru i zachowań jakie są potrzebne człowiekowi do tego, aby być odnoszącym sukcesy przedsiębiorcą. Chociaż najlepsi menadżerowie i biznesmeni są uznawani za zmienianie naszego świata na lepszy dzięki swojemu nieszablonowemu myśleniu i ogromnemu wpływowi, jaki ich wynalazki wywarły na nasze życie i społeczeństwo, to jednak uważa się również, że mają silne cechy charakteru, które umożliwiają im odnieść sukces – powiedział Ibi Montesino, wiceprezes wykonawczy ds. dystrybucji i obsługi klientów w Herbalife.

Zgodnie z wynikami badania, jedna trzecia respondentów w USA postrzega przedsiębiorców jako wzór do naśladowania, w porównaniu z 74% respondentów w Meksyku i 60% respondentów w Izraelu.

A jak odnieść sukces jako przedsiębiorca? 19% respondentów na całym świecie stwierdziło, że wymaga to określonych cech charakteru, 15% powiedziało, że potrzebny jest jeden świetny pomysł, a 14% stwierdziło, że liczy się zaangażowanie w ciężką pracę. Zapytani o to, jakie są te specyficzne cechy charakteru, respondenci jako najważniejsze wskazali kreatywność (31%) i inteligencję (30%). Za nimi uplasowała się pewność siebie i motywacja, które wyniosły po 29%.

Prawie połowa badanych (45%) we wszystkich trzech krajach zgłosiła, że ​​ma własne cele, aby zostać przedsiębiorcą – a 42% z nich stwierdziło, że wierzy, iż ma wszystko, czego potrzeba, aby odnieść sukces w swojej dziedzinie dodając, że ma „wielki” pomysł na to, aby mogli przekształcić się w odnoszący sukcesy biznes.

Mogą Cię również zainteresować