Kobieta w biznesie Seminarium szkoleniowe firmy Colway w Ostrowcu Świętokrzyskim

przez Piotr Hoffmann

Kobieta w biznesieSeminarium szkoleniowe firmy Colway w Ostrowcu Świętokrzyskim Piotr Hoffmann W dniach 27-28 października 2007 roku uczestniczyliśmy w seminarium szkoleniowym firmy Colway Spółka Jawna, zorganizowanym dla ok. 200 osób przez jej czołową liderkę, Marzenę Demczuk.

 

W swoich wykładach podczas seminarium w Ostrowcu Świętokrzyskim, Marzena Demczuk, czołowa liderka i dyrektor marketingu w firmie Colway, poruszała m.in. tematy rekrutacji, rozmowy telefonicznej, technik sprzedaży, budowy struktur, współpracy w grupie, motywacji. Najnowsze badania dotyczące sprzedaży bezpośredniej, w tym marketingu sieciowego wykazały, że ok. 90% menedżerów działających w tej branży, to kobiety. Dlatego wszystkie zagadnienia, pod wspólnym hasłem "Kobieta w biznesie", miały na celu ukazanie właśnie paniom współpracującym z firmą Colway konkretnych wskazówek, w jaki sposób mogą zapanować nad sobą i uwierzyć we własne możliwości, aby pracować jeszcze efektywniej.

Jak mnie złapiesz, będę Twoja

– Rekrutacja, czyli pozyskiwanie osób do współpracy jest tym zagadnieniem w marketingu sieciowym, które u nowych menedżerów często wywołuje dużo emocji i stresu – mówiła Marzena Demczuk. – Dlatego bardzo ważne jest, aby człowieka rozpoczynającego z nami współpracę nie zostawiać na pastwę losu. Trzeba go wszystkiego nauczyć od podstaw – pójść z nim na rozmowę handlową, pokazać jak prosić o polecenia, nawet wykonać za niego kilka pierwszych rozmów telefonicznych. Pamiętajcie, że każdej nowej osobie pomagamy zbudować jej biznes, aby tym samym rozwinąć nasz biznes. 

Według Marzeny jedynym celem rozmowy telefonicznej powinno być umówienie terminu i miejsca spotkania. Ale, w tym celu trzeba się porządnie przygotować. Obok telefonu należy mieć kalendarz, notes i długopis. Nie powinno się tak ważnych dla nas rozmów wykonywać podczas posiłku lub, gdy jesteśmy ubrani w szlafrok czy w piżamę, albowiem nie czujemy się wtedy komfortowo, co odbiera nam pewność siebie, a rozmówca od razu wyczuwa takie sytuacje i może potraktować nas niezbyt poważnie. – I cały czas powinniśmy się uśmiechać. Bo rozmówca słyszy, kiedy jesteśmy zadowoleni i mamy uśmiech na twarzy – podkreślała Marzena.

Mogą Cię również zainteresować