Kolejne firmy sektora DS/MLM wspierają walkę z COVID-19

przez Piotr Hoffmann
1028 odsłony

Kilka dni temu pisaliśmy o tym, jak walkę z koronawirusem wspierają network marketingowe firmy Amway i Raypath International. Dziś sprawdzamy co w tej kwestii robią kolejne spółki – Avon, Young Living oraz należąca niegdyś do prezydenta Donalda Trumpa firma Pampered Chef.

źródło: Pixabayźródło: Pixabay

Avon to największy kosmetyczny koncern sprzedaży bezpośredniej świata. Niedawno firma w konkretnym celu wypuściła na rynek nowy antybakteryjny żel do rąk, dzięki czemu przekaże 150 000 funtów dla angielskiej organizacji charytatywnej Refuge, która zajmuje się niesieniem pomocy ofiarom przemocy w rodzinie. Specjaliści przypuszczają, że w czasie pandemii COVID-19 gwałtownie wzrośnie przemoc domowa, w związku z czym organizacje pomocowe przewidują wzrost zapotrzebowania na swoje usługi wsparcia. Darowizna Avon pomoże utrzymać wsparcie na określonym poziomie i zapewnić bezpieczeństwo wielu rodzinom.

– Jesteśmy niezwykle wdzięczni firmie Avon za wieloletnie wsparcie, a w szczególności za nieoczekiwaną darowiznę w wysokości 150 000 funtów – powiedziała Sandra Horley, dyrektor generalny w Refuge. – To znacznie zmieni naszą działalność, zapewniając dodatkowe wsparcie naszemu zespołowi ekspertów. To czas wielkich wyzwań. Wspieramy tysiące kobiet doświadczających przemocy domowej w całym kraju. Teraz w okresie wzmożonego dystansu społecznego i rosnącej izolacji chcemy, aby kobiety wiedziały, że nie są same i że fundacja mocno je wspiera – dodała Horley.

Zdaniem koncernu Avon w skali globalnej kobiety są najmocniej dotknięte pandemią COVID-19, częściowo z powodu istniejących nierówności. Dlatego firma chce przekroczyć swoje początkowe zobowiązanie do przekazania w tym roku 10 milionów dolarów na cele charytatywne skierowane właśnie na ten cel. Spółka chce rozszerzyć także działania mające na celu podnoszenie świadomości na temat przemocy wobec kobiet i dziewcząt, dzielenie się informacjami o tym, gdzie szukać pomocy i jak wspierać innych w czasie pandemii.

Tymczasem Avon Romania przekazała prawie dwie tony mydła w płynie i żelu pod prysznic do centrów kwarantanny w Bukareszcie. Spółka przekaże również darowiznę pieniężną na wsparcie krajowego systemu medycznego. Darowizny te przekazywane są za pomocą Fundacji Values ​​for Life, która niedawno rozpoczęła kampanię mającą na celu określenie potrzeb systemu rumuńskiej opieki zdrowotnej w świetle pandemii COVID-19 oraz konkretną pomoc prywatnym firmom i instytucjom skupiającym społeczeństwo obywatelskie działającym w opiece zdrowotnej.

Mocno angażuje się również firma Young Living. Spółka ogłosiła przekazanie nowej darowizny dla Meals on Wheels – organizacji non profit, która dostarcza zdrowe jedzenie do domów seniorów. Young Living będzie przekazywać 1% całej sprzedaży w Ameryce Północnej z linii produktów Thieves do marca 2020 roku, zaczynając od pierwszej, natychmiastowej darowizny w wysokości 100 000 USD.

Darowizna zostanie przekazana bezpośrednio funduszowi posiłkowemu COVID-19 Response Fund, który korzysta z programu Meals on Wheels zarówno w USA, jak i Kanadzie. Fundusz ten skoncentruje się na wspieraniu wysiłków na rzecz uzupełnienia zapasów żywności dla programu, dofinansowaniu dodatkowego transportu, umożliwieniu wdrożenia telefonicznego zapewnienia bezpieczeństwa w celu połączenia się z odizolowanymi seniorami oraz wielu innych inicjatyw dotyczących opieki nad seniorami w potrzebie.

– Nasza firma zdaje sobie sprawę z wpływu COVID-19 na społeczeństwo i znaczenia opieki nad każdym potrzebującym człowiekiem w tym trudnym czasie. Chociaż ten kryzys nie omija wszystkich grup wiekowych, nasi seniorzy są jednymi z najbardziej wrażliwych – powiedział Jared Turner, prezes i dyrektor operacyjny w Young Living. – Mamy zaszczyt pomagać COVID-19 Response Fund, ponieważ fundacja dba o starszych członków naszej społeczności. Zobowiązujemy się również do znalezienia innych sposobów, aby pomóc naszym przyjaciołom i sąsiadom w tym niepewnym czasie – dodał Turner.

Reagując na sytuację również network marketingowa firma Pampered Chef rozszerza wsparcie dla Feeding America, aby wspierać potrzebujących w tym trudnym momencie. Spółka współpracuje z bankiem żywności od 1991 roku, ale partnerstwo zyskało na swojej mocy szczególnie teraz, gdy zamknięto szkoły i zakłady pracy dla wielu milionów Amerykanów. Pampered Chef zwiększa swój wkład w Feeding America oferując trzy różne sposoby wsparcia polegające na wirtualnych zbiórkach pieniędzy i sponsorowaniu posiłków.

Dzięki wsparciu Feeding America spółka Pampered Chef może przyspieszyć rozwój całej misji, aby położyć kres głodowi poprzez ogólnokrajową sieć banków żywności, szkolne spiżarnie żywności i pomoc w razie katastrof. Firma gwarantuje minimalną darowiznę w wysokości 250 000 USD poprzez zakup wybranych produktów Pampered Chef i inne działania związane z pozyskiwaniem funduszy związane z kampanią Round-Up from the Heart do końca sierpnia 2020 roku.

Mogą Cię również zainteresować