Koncern Amway ma nowego dyrektora ds. technologii

by Maciej Maciejewski
154 views

Firma Amway ogłosiła, że mianowała Ryana Talbotta na stanowisko dyrektora ds. technologii. Nowy szef technologów w największym biznesie MLM świata zastąpił dyrektor finansową Becky Smith, która przez ostatnie kilka miesięcy pełniła funkcję tymczasowego dyrektora ds. technologii.

Ryan Talbott wnosi blisko trzydzieści lat globalnego doświadczenia w sektorze produkcji, dóbr konsumpcyjnych i technologii, a także dogłębną wiedzę specjalistyczną w zakresie rozwiązań cyfrowych, oprogramowania korporacyjnego, sztucznej inteligencji, analiz i inżynierii produktów programistycznych. Dzięki temu organizacje, w których pracował, odniosły znaczący, mierzalny sukces.

– Ryan to dynamiczny lider technologiczny z imponującym dorobkiem. Jego udokumentowane doświadczenie będzie miało kluczowe znaczenie dla naszego ewoluującego ekosystemu technologicznego w miarę, jak będziemy napędzać jeszcze większy wzrost dzięki innowacjom cyfrowym, transformacji operacyjnej i optymalizacji praktyk biznesowych na naszych rynkach globalnych – powiedział Michael Nelson, prezes i dyrektor generalny Amway.

Przed dołączeniem do Amway, Talbott był wiceprezesem i globalnym dyrektorem ds. informatyki w BorgWarner, gdzie kierował wysokowydajnymi zespołami technologicznymi, dbając o rozwój, usprawnianie i utrzymanie globalnych operacji biznesowych. Zajmował również stanowiska kierownicze w firmach Altimetrik, Fiat Chrysler Automobiles (obecnie Stellantis) i Accenture, a także był konsultantem branżowym.

Jako CTO będzie tworzył strategiczną mapę drogową dla infrastruktury technologicznej Amway i przyspieszy globalny wzrost oraz efektywność operacyjną dzięki intuicyjnym rozwiązaniom technologicznym i cyfrowym. Będzie kierował globalnym zespołem ponad 1000 specjalistów ds. inżynierii, danych i technologii w ponad 100 krajach, w których działa Amway, aby kształtować konkretną strategię firmy w zakresie handlu społecznościowego i innowacji na platformach przedsiębiorstw.

Wykorzystując najlepsze w swojej klasie dane i analizy, Talbott będzie również dostarczał przedsiębiorcom biznesowym praktyczne informacje i tworzył optymalne doświadczenia zakupowe dla ich klientów, a także nadzorował strategiczne partnerstwa z wiodącymi na świecie platformami technologii cyfrowych i społecznościowych dbając o to, aby wszystkie formy współpracy były zgodne ze standardami i praktykami bezpieczeństwa informacji przedsiębiorstwa.

Talbott uzyskał tytuł licencjata w dziedzinie administracji biznesowej na Gies College of Business w University of Illinois (Urbana-Champaign) oraz tytuł magistra w dziedzinie administracji biznesowej w Eli Broad College of Business na Michigan State University.

Mogą Cię również zainteresować