Koncern Oriflame opublikował pierwszy raport na temat urody i dobrego samopoczucia

przez Maciej Maciejewski

Firma Oriflame pokazała swój pierwszy Raport o pięknie i samopoczuciu. W poprzedzającym tę publikację badaniu przeanalizowano rolę piękna w poprawie samopoczucia emocjonalnego, pewności siebie i codziennej pielęgnacji. Wzięło w nim udział 3500 kobiet z siedmiu krajów.

źródło: Pixabay

Wyniki Raport o pięknie i samopoczuciu pokazały, że dla uczestników badania dobry wygląd nie polega na „pogoni za perfekcją, ale na poczuciu wsparcia emocjonalnego, więzi i kontroli”. To niezwykle ciekawe spostrzeżenia naukowe.

Według badania 95% kobiet stwierdziło, że dostrzega związek między urodą a dobrym samopoczuciem, a 71% uważa, że ​​społeczeństwo przywiązuje zbyt dużą wagę do wyglądu fizycznego. Ponad połowa (64%) wskazała, że ​​jest bardziej zainteresowana spersonalizowaną pielęgnacją skóry i odżywianiem niż jakąkolwiek inną interwencją zdrowotną.

– Ten raport potwierdza to, w co wierzymy od dziesięcioleci… że piękno to głęboko emocjonalne i dodające siły doświadczenie. Kobiety na całym świecie mówią nam, że rytuały pielęgnacyjne pomagają im poczuć się pewnie i żyć w zgodzie ze sobą. Właśnie takie piękno reprezentuje nasz biznes MLM – dostępne, skuteczne i pełne emocji – powiedziała Anna Malmhake, CEO i prezes Oriflame.

A co słychać w Oriflame Polska? Na naszym podwórku klienci również cenią zaangażowanie firm w dostarczanie dobrych rozwiązań zdrowotnych, ale także zwracają szczególną uwagę na to, aby podmioty gospodarcze działały zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. Mamy więc nadzieję, że w tym roku wszystko się zmieni i spółka złoży już swoje sprawozdanie finansowe do sądu. Polecamy. 

Zostaw komentarz

Mogą Cię również zainteresować