
źródło: Pixabay
Wyniki Raport o pięknie i samopoczuciu pokazały, że dla uczestników badania dobry wygląd nie polega na „pogoni za perfekcją, ale na poczuciu wsparcia emocjonalnego, więzi i kontroli”. To niezwykle ciekawe spostrzeżenia naukowe.
Według badania 95% kobiet stwierdziło, że dostrzega związek między urodą a dobrym samopoczuciem, a 71% uważa, że społeczeństwo przywiązuje zbyt dużą wagę do wyglądu fizycznego. Ponad połowa (64%) wskazała, że jest bardziej zainteresowana spersonalizowaną pielęgnacją skóry i odżywianiem niż jakąkolwiek inną interwencją zdrowotną.
– Ten raport potwierdza to, w co wierzymy od dziesięcioleci… że piękno to głęboko emocjonalne i dodające siły doświadczenie. Kobiety na całym świecie mówią nam, że rytuały pielęgnacyjne pomagają im poczuć się pewnie i żyć w zgodzie ze sobą. Właśnie takie piękno reprezentuje nasz biznes MLM – dostępne, skuteczne i pełne emocji – powiedziała Anna Malmhake, CEO i prezes Oriflame.
A co słychać w Oriflame Polska? Na naszym podwórku klienci również cenią zaangażowanie firm w dostarczanie dobrych rozwiązań zdrowotnych, ale także zwracają szczególną uwagę na to, aby podmioty gospodarcze działały zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. Mamy więc nadzieję, że w tym roku wszystko się zmieni i spółka złoży już swoje sprawozdanie finansowe do sądu. Polecamy.

