Dyrektor generalny i założyciel spółki Rolf Sorg wykorzystał okazję, aby poinformować o nowości produktowej w zakresie suplementów diety FitLine planowanej na rok 2025. W tej kwestii zapowiedział rewolucję mającą potencjał przekształcenia rynku suplementów diety i otwarcia nowych możliwości dla partnerów dystrybucyjnych PM-International. Chociaż nie ujawniono jeszcze żadnych szczegółów, ogłoszenie i pierwsze referencje dotyczące nowości wywołały podekscytowanie wśród uczestników spotkania.
Kolejnym ważnym momentem wydarzenia było ogłoszenie przez Vicki Sorg, ambasadorkę charytatywną firmy, że fundacja PM We Care Foundation znacznie zwiększa swoją coroczną darowiznę na rzecz potrzebujących dzieci. PM We Care przekazuje 2 376 000 euro organizacji humanitarnej World Vision. Dzięki temu wsparciu firma pomoże dodatkowym 600 dzieciom, zwiększając łączną liczbę sponsorowanych maluchów na całym świecie do 6600.
W swoim przemówieniu Rolf Sorg podkreślił również udane zaangażowanie PM-International w model sprzedaży bezpośredniej. Podkreślił, że firma będzie nadal polegać wyłącznie na tym kanale dystrybucji i nie planuje przyjęcia modeli wielokanałowych. – Sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy to nie tylko część naszej przeszłości w PM-International. To nasza teraźniejszość i przyszłość – powiedział.
Opublikowane przez firmę wyniki finansowe za 2024 rok potwierdzają słuszność tej decyzji. W listopadzie br. odnotowano rekordową liczbę rejestracji nowych dystrybutorów, a firma zaliczyła najwyższą miesięczną sprzedaż detaliczną w swojej historii. Te osiągnięcia podkreślają pozytywną trajektorię i dobry potencjał wzrostu.