Mercedesem po sukces

przez Marek Wyrzychowski

Mercedesem po sukces Program motywacyjny według FM GROUPMarek Wyrzychowski 14 lipca 2008 roku redakcja NETWORK magazynu miała przyjemność uczestniczyć w uroczystości rozdania mercedesów liderom FM GROUP, którzy spełnili warunki programu motywacyjnego "Mercedesem po sukces".

 

Z rąk Katarzyny Trawińskiej i Andrzeja Trawińskiego kluczyki do aut odebrali: Hanna Reks (Złota Orchidea), Elżbieta Ziółkowska (Perłowa Orchidea), Leszek Ruczyński (Amarantowa Orchidea) oraz Włodzimierz Sowiński (Perłowa Orchidea). Są to kolejni liderzy, którzy przystąpili do programu – od stycznia 2008 roku luksusowe samochody odebrało już 13 osób współpracujących z tą firmą marketingu sieciowego.

Korzystając z okazji zadaliśmy właścicielom FM GROUP kilka pytań, dotyczących strategii motywacji dystrybutorów:

NETWORK magazyn: W styczniu 2008 roku FM GROUP wprowadziło nowy program motywacyjny "Mercedesem po sukces". Na czym on polega?

Andrzej Trawiński: Program motywacyjny "Mercedesem po sukces" jest skierowany do naszych liderów, członków elitarnego Klubu Orchidei. Zasady programu są proste – każdy lider, który w styczniu 2008 roku co najmniej powtórzył swój poziom efektywności z listopada 2007 roku może przystąpić do programu i wystąpić o przyznanie premii na zapłatę rat leasingowych za samochód marki Mercedes-Benz. Przez 3 lub 4 lata w każdym miesiącu, w którym lider uzyska wymagany poziom, zostanie mu wypłacona dodatkowa premia na zapłatę raty leasingowej za Mercedesa.

Nm: Dlaczego wybrali Państwo akurat markę Mercedes-Benz?

AT: Ponieważ to jedna z najbardziej prestiżowych i najlepiej rozpoznawalnych marek na świecie. Program motywacyjny "Mercedesem po sukces" nie jest wdrażany jedynie w Polsce. Proszę pamiętać, że FM GROUP World jest firmą międzynarodową, działamy w kilkudziesięciu krajach na wszystkich kontynentach, dlatego potrzebowaliśmy marki, która będzie odpowiednio znana i ceniona na całym świecie, nie tylko w Polsce.

Katarzyna Trawińska: Na początku zastanawialiśmy się również nad innymi markami, jednak biorąc pod uwagę realne zarobki naszych liderów, dodatkowy bonus w postaci premii na zapłatę raty leasingowej za samochód niższej klasy nie stanowiłby dla nikogo dostatecznej motywacji do powiększania struktury.

Nm: Czy wszyscy liderzy otrzymują takie same samochody?

AT: Liderzy FM GROUP w zależności od uzyskanego poziomu mogą sięgnąć po Mercedesa-Benz Klasy A, C, E lub Klasy S. Osoby, które uzyskały najwyższe poziomy (Diamentowe Orchidee) mogą otrzymać premię na zapłatę miesięcznej raty za najbardziej luksusowe samochody Klasy S. Liderzy osiągający niższe poziomy otrzymują Mercedesy-Benz Klasy E (Złote Orchidee) oraz Klasy C (Amarantowe Orchidee). Z kolei Perłowe Orchidee, które w Klubie Orchidei są najniżej, mogą wziąć w leasing Mercedesa-Benz Klasy A. Klasa samochodu rośnie wraz z zaangażowaniem lidera w rozwój struktury – im większa i lepiej zbudowana, tym lepsze auto.

Mogą Cię również zainteresować