W Polsce Międzynarodowy Tydzień Networkingu jest okazją do dyskusji na temat kultury zaufania i jej roli w biznesie oraz integracji różnych środowisk biznesowych i społecznych. Na początku lutego 2009 r. razem ze stowarzyszeniami z całej Polski, izbami gospodarczymi, klubami biznesu, nagłaśniana będzie waga budowy sieci kontaktów opartych o zaufanie w biznesie i społeczeństwie obywatelskim. W Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Warszawie, Częstochowie, Toruniu i Bydgoszczy odbędą się wieczorne spotkania biznesowe, na których liderzy organizacji uczestniczących w MTN będą mieli okazję, aby spotkać się i poznać. W efekcie wymiany doświadczeń powstanie, korzystny dla wszystkich, efekt synergii i wzajemnej
współpracy.
W ramach Międzynarodowego Tygodnia Networkingu (www.tydziennetworkingu.pl) w wielu krajach odbędzie się szereg spotkań przedstawicieli rządów, biznesu, izb gospodarczych i stowarzyszeń branżowych. Celem mitingów będzie zwrócenie uwagi na potrzebę budowania relacji wśród organizacji lokalnych i globalnych.
Organizatorzy głęboko wierzą, że Międzynarodowy Tydzień Networkingu przyczyni się do zawarcia wielu nowych kontaktów. Znajomości te z całą pewnością przełożą się na stworzenie coraz to nowych i ciekawszych inicjatyw i biznesów.
(Piotr Hoffmann)