
„Klub Liderów MLM” to grono fachowców zintegrowane przez „Network Magazyn” – jedyne w Polsce, niezależne pismo o branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego. Klub to grupa najprężniej działających w marketingu sieciowym, rzetelnych i etycznych liderów, współpracujących jako niezależni przedsiębiorcy ze znanymi i poważanymi firmami reprezentującymi branżę w Polsce.

Klub skupia pod jednym szyldem specjalistów, dla których, poprzez budowanie biznesu MLM, podstawowym celem stało się promowanie przedsiębiorczości, biznesowej kompetencji, odpowiedzialności i pewności, etyki i filantropii w branży network marketingowej i sprzedaży bezpośredniej oraz przeciwdziałanie bezrobociu, co w efekcie przyczyni się do prawidłowego postrzegania tego biznesu wśród społeczeństwa.
Celem pierwszego spotkania „Klubu Liderów MLM” (case study) jest omówienie i zaplanowanie działań w ramach następujących tematów:
- integracja środowiska MLM
- promocja biznesu MLM wśród społeczeństwa
- zainteresowanie społeczeństwa możliwościami, jakie daje branża MLM i w efekcie zwiększenie liczby dystrybutorów w branży
- etyka w MLM
- prezentacja obecnej sytuacji na rynku
- opiniowanie nowych firm MLM
- wymiana doświadczenia
- rozwiązywanie problemów w MLM
- organizacja profesjonalnych szkoleń branżowych
- działalność charytatywna
Plan pierwszego spotkania „Klubu Liderów MLM”:
godz. 16.00 – rozpoczęcie spotkania, przedstawienie uczestników, harmonogramu oraz celu spotkania,
godz. 16.15 – przedstawienie zmian, jakie nastąpiły w „Network Magazynie” oraz planów i celów pisma na kolejne lata,
godz. 16.30 – przedstawienie obecnej sytuacji na rynku MLM,
godz. 17.00 – panel dyskusyjny,
godz. 17.30 – przerwa kawowa,
godz. 18.00 – panel dyskusyjny pt.: „Jak zwiększyć atrakcyjność MLM?”
godz. 19.00 – podsumowanie spotkania,
godz. 19.30 – zaplanowanie terminu i tematów spotkania drugiego
godz. 20.00 – koniec spotkania.
Prowadzący:
Daniel Kubach – prezes wydawnictwa prasowego 4Media Publisher Sp. z o.o.
Maciej Maciejewski – redaktor naczelny „Network Magazyn”
Zaproszeni Liderzy:
- Marek Wawrzeńczyk – Akuna Polska
- Jan Brykczyński – Akuna Polska
- Mirosław Horodecki – Akuna Polska
- Bernard Jastrzębski – Oriflame Polska
- Kamila Molińska – Oriflame Polska
- Joanna Demeszuk – Oriflame Polska
- Marek Gudaniec – Herbalife Polska
- Teresa Mądzik – Herbalife Polska
- Natalia Ryńska – FM GROUP
- Bogumiła Sroka – FLP Polska
- Piotr Wojtyna – FLP Polska
- Magdalena Szewczuk – Betterware Poland
- Aleksandra Błotko – K-Link Poland
- Edyta Kowalczyk – EuCO
- Norbert Rekowski – EuCO
- Marek Grzelewski – Colway
- Marian Polok – ACN
- Adam Guzik – Novision
- Marcin Szlachetka – Novision
Obszerną relację z pierwszego spotkania „Klubu Liderów MLM” opublikujemy już w numerze 20/2009 „Network Magazynu”.