
źródło: Pixabay
Nowy projekt wizualny dla jednej z marek firmy NSP został zainspirowany naturalnym pięknem i regenerującą mocą Ziemi. Podkreśla długą historię tego biznesu w zakresie wykorzystywania uzdrawiającej mocy natury w celu poprawy życia swoich klientów.
Jak twierdzą specjaliści z Crispin, ton tego nowego brandingu został zaprojektowany tak, aby reprezentować uczciwość, pokorę i podziw dla Ziemi, a także w celu podkreślenia czystości składników produktów oferowanych przez Nature’s Sunshine Products za pomocą języka wizualnego.
— Wierzymy, że Ziemia ma uzdrawiającą moc, na jaką zasługują wszyscy klienci. Nasza nowa platforma prezentuje magię planety i odróżnia nas od syntetycznych, fałszywych składników i procesów tak powszechnych w naszej kategorii. Przeszukujemy cały glob w poszukiwaniu najlepszych, naturalnych składników i produkujemy suplementy w naszym własnym zakładzie zasilanym energią słoneczną tak, aby każdy mógł doświadczyć mocy Ziemi — powiedziała Stephanie O’Farrell, wiceprezes ds. marketingu w Nature’s Sunshine.