Nowoczesny e-commerce wskakuje w biznesie MLM na jeszcze wyższy poziom czyli o współpracy Nu Skin i Infosys

przez Maciej Maciejewski

Spółka Infosys ogłosiła oficjalnie rozpoczęcie poważnej współpracy z network marketingowym koncernem Nu Skin Enterprises. W tym zakresie wywodząca się ze Stanów Zjednoczonych firma NSE będzie m.in. korzystała z platformy Equinox.

źródło: Pixabay

Infosys Ltd to potentat w dziedzinie specjalistycznych systemów informatycznych. Przedsiębiorstwo z branży IT z siedzibą w Bengaluru, założone w 1981 roku. Jedna z największych indyjskich firm, z kapitalizacją 35 miliardów $, aktywami 12 mld $, sprzedażą 10 mld i zyskiem 2 mld $ oraz ponad 100 tysiącami zatrudnionych osób. Platforma Equinox ma na celu pomóc firmie Nu Skin w wykładniczym skalowaniu swojego modelu biznesowego dzięki unikatowym możliwościom szeroko rozumianego handlu społecznościowego.

„Opracowany przez Infosys system Equinox pomoże Nu Skin skupić się na tworzeniu wyjątkowych, spersonalizowanych i innowacyjnych relacji z klientami. W oparciu o natywny dla chmury, zbudowany na interfejsie API projekt mikro-usługi Infosys Equinox, spółka Nu Skin planuje dostarczać atrakcyjne zakupy w wielu punktach kontaktowych, w tym na witrynach internetowych, aplikacjach mobilnych i innych inteligentnych urządzeniach” – czytamy w informacji prasowej.

– Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie współpracy z Infosys w celu przekształcenia naszej działalności i wyprzedzenia zmieniających się zachowań konsumentów. Wierzymy, że Infosys może pomóc nam wykorzystać odpowiednie umiejętności cyfrowe, aby zmienić sposób w jaki łączymy się z naszymi klientami i stworzyć nowy paradygmat branżowy dla spersonalizowanych doświadczeń zakupowych w zakresie kosmetyków i dobrego samopoczucia. Jestem pewien, że to będzie wielki sukces – powiedział Ryan Napierski, dyrektor generalny w Nu Skin Enterprises Inc.

Ponadto Infosys Equinox zaoferuje firmie Nu Skin szereg innych, nowoczesnych rozwiązań cyfrowych, w tym handel konwersacyjny, rozszerzoną rzeczywistość i handel głosowy, które mają wprowadzić spółkę w totalnie nowy wymiar nawiązywania kontaktu i utrzymywania relacji z klientami poprzez bogate doświadczenia cyfrowe.

Mogą Cię również zainteresować