
źródło: Instagram
Odświeżona linia ageLOC Tru Face ma teraz ulepszone, bardziej zrównoważone opakowania zaprojektowane tak, aby zmniejszyć wpływ na środowisko, ograniczając ilość odpadów i obniżając emisję dwutlenku węgla.
Ta inicjatywa jest częścią szerszych celów marki w zakresie zrównoważonego rozwoju. Nu Skin przewiduje, że do końca 2025 roku w oparciu o szacowaną sprzedaż globalną, jej systemy opakowań uzupełniających pozwolą zaoszczędzić 515 000 funtów (257,5 tony) szkła i plastiku, a także wyeliminują 572 tony emisji rocznie w porównaniu z jej wcześniejszymi, jednorazowymi opakowaniami szklanymi.
Zdaniem wielu specjalistów z dziedziny opakowań takie innowacyjne wybory projektowe odzwierciedlają rosnące zaangażowanie w zasady gospodarki o obiegu zamkniętym i świadomego konsumpcjonizmu.
— Nasze ponowne wprowadzenie Tru Face odzwierciedla głębokie zaangażowanie Nu Skin zarówno w naukową innowację, jak i ochronę środowiska. Jesteśmy dumni z tego, że dostarczamy skuteczne, poparte klinicznie rozwiązania, jednocześnie umożliwiając naszym klientom dokonywanie bardziej zrównoważonych wyborów każdego dnia — powiedział Ryan Napierski, prezes i dyrektor generalny Nu Skin.
Zdaniem spółki kolekcja Tru Face oferuje widoczne korzyści ujędrniania, wygładzania i konturowania, teraz w połączeniu z przyjaznym dla środowiska designem, odzwierciedlającym stałe zaangażowanie Nu Skin w ekologiczny luksus. Kluczowe elementy ulepszonego opakowania obejmują systemy wielokrotnego napełniania i opakowania wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu.