Nu Skin wprowadza nową linię produktów

by Maciej Maciejewski
408 views

MYND360 to najnowszy brand od network marketingowej firmy Nu Skin. Mowa o linii klinicznie sprawdzonych formuł odżywczych, które – w wielkim skrócie – zdaniem producenta mają wspierać dobre samopoczucie poznawcze.

Jak twierdzi spółka, to ukoronowanie pięciu lat badań klinicznych, których efektem jest wprowadzenie na rynek sześciu produktów zaprojektowanych tak, aby pomóc ludziom lepiej spać, radzić sobie ze stresem, zachować koncentrację, a nawet wspierać silną pamięć.

– Sen, stres, pamięć i poznanie umysłowe mają znaczący wpływ na nasze ogólne zdrowie i dobre samopoczucie. Nasze globalne badania pokazują, że 93% konsumentów ma jeden lub więcej problemów związanych ze snem, koncentracją lub pamięcią. Jest również jasne, że konsumenci chcą produktów, których działanie jest naukowo udowodnione i których bezpieczeństwo oraz skuteczność wykazano w badaniach klinicznych. Uważamy, że to holistyczne podejście wesprze pragnienia konsumentów, aby żyć szczęśliwiej i zdrowiej – powiedział Steve Hatchett, wiceprezes wykonawczy i dyrektor ds. produktów w Nu Skin. 

Mogą Cię również zainteresować