
źródło: Facebook
Personalized Wellness Pack obejmuje niestandardową, cyfrową ocenę dobrego samopoczucia, która weryfikuje styl życia, dietę i cele zdrowotne człowieka, wykorzystując algorytm do rekomendowania spersonalizowanej rutyny dobrego samopoczucia w postaci suplementów.
Ta nowa ekspansja produktowa Oriflame jest kontynuacją tego, co firma określiła jako „udany pilotażowy start” w Hiszpanii, który przyniósł duże zaangażowanie wśród konsumentów. Jest też podyktowana sukcesem dodatkowego produktu Wellosophy Wellness Packs dla mężczyzn i kobiet.
— Oriflame to marka inkluzywna, zatem naszą wizją jest demokratyzacja spersonalizowanego dobrego samopoczucia. Ta ekspansja odzwierciedla nasze zaangażowanie w dostarczanie rozwiązań zdrowotnych, które są dostępne, istotne i dostosowane do stylu życia, celów i biologii każdej osoby. Widzimy rosnący trend w pragnieniu spersonalizowanych podejść do piękna i dobrego samopoczucia, które Personalized Wellness Pack doskonale wspiera — powiedziała Elena Degtyareva, dyrektor ds. marketingu w Oriflame.
A co słychać w Oriflame Polska? Hmm. Na naszym gruncie klienci również cenią zaangażowanie firm w dostarczanie dobrych rozwiązań zdrowotnych, ale także zwracają szczególną uwagę na to, aby podmioty gospodarcze działały zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. Mamy więc nadzieję, że w tym roku wszystko się zmieni i spółka złoży już swoje sprawozdanie finansowe do sądu. Polecamy.