źródło: Flickr
Muzeum Von der Heydt pragnie teraz rozszerzyć swój zasięg poprzez wdrażaną strategię cyfryzacji, której celem jest dotarcie do młodszych odbiorców. Trzyletnie sponsorowanie muzeum przez firmę Vorwerk – zainicjowane w roku 2023 – zapewni 150 000 euro (164 000 dolarów) na realizację tego nowego podejścia oraz przyszłą rentowność.
– Jako spółka głęboko zakorzeniona w mieście i blisko związana z regionem Wuppertal od ponad 140 lat, jesteśmy zachwyceni możliwością uczczenia naszej firmowej rocznicy poprzez wspieranie ważnej pracy Muzeum Von der Heydt w Wuppertalu – powiedział dr Thomas Stoffmehl, członek arządu Grupy Vorwerk.
– Kultura i sztuka jest integralną częścią naszej tożsamości, dlatego z pasją uczestniczymy w tego typu projektach społecznych. Jako przedsięwzięcie korporacyjne liczymy się także w pewnym sensie jako „obywatele” miasta i jako tacy chcemy przyczynić się do wielkiego ruchu obywatelskiego, który zawsze wspierał Muzeum Von der Heydt – dodał.