Pierwsze seminarium grupy Follow Me

przez Piotr Hoffmann
169

Sułkowski ośrodek rekreacyjno-szkoleniowy w Boszkowie można określić mianem „kuźni liderów” dla FM GROUP. W dniach 21-22 listopada 2009 roku odbyło się tam kolejne seminarium współpracowników tej firmy MLM.

Było to również spotkanie historyczne, bo pierwsze dla grupy „Follow Me”, której głównymi liderami są Tomasz Łuczak, Zbigniew Gawłowski i Krzysztof Pauch.

Sułkowski ośrodek rekreacyjno-szkoleniowy w Boszkowie można określić mianem „kuźni liderów” dla FM GROUP. W dniach 21-22 listopada 2009 roku odbyło się tam kolejne seminarium współpracowników tej firmy MLM. Było to również spotkanie historyczne, bo pierwsze dla grupy „Follow Me”, której głównymi liderami są Tomasz Łuczak, Zbigniew Gawłowski i Krzysztof Pauch.

Z całej Polski do Boszkowa przybyli ludzie, którzy pragną dokonać w swoim życiu zmian i osiągnąć sukces. Inspiracją stał się dla nich marketing sieciowy – nowoczesny system dystrybucji, dający możliwość uzyskania niezależności finansowej. – To, co się dzieje w naszej grupie, jest niesamowite, a wręcz magiczne. Patrząc w oczy tym młodym ludziom, widzę niesamowitą chęć działania i dążenie do wyznaczonego celu
– powiedział nam Tomasz Łuczak, perłowa orchidea w FM GROUP.

– Naszym zadaniem jest pokazać możliwości, jakie niesie ze sobą współpraca z polską firmą FM Group oraz nauczenie dystrybutorów planowania oraz określania celów, jako klucz do sukcesu – wyznał Zbigniew Gawłowski, amarantowa orchidea.
– FM GROUP udowadnia, że kryzys gospodarczy może być motorem napędowym dla branży marketingu sieciowego – dodał.

Dwudniowe szkolenie podzielone było na dwa moduły. Pierwszego dnia, w sobotę, wykłady prowadzone były przez liderów grupy oraz zaproszonych gości. Swoje wystąpienia w blokach tematycznych mieli m.in.: Sławomir Jednorowicz, który omówił plan marketingowy, Rafał Bieleniewicz, który przedstawił techniki pracy w internecie i Paweł Lenar – młody mistrz w sztukach prezentacji, który wytłumaczył potęgę podstaw prezentacji multimedialnych oraz Zbigniew Gawłowski, który na przykładzie kwadrantu przepływu pieniędzy Roberta Kiyosaki omówił cele, jakimi każdy lider MLM powinien kierować się podczas planowania własnego biznesu.

Duże wrażenie na uczestnikach szkolenia pozostawiły wystąpienia Macieja Maciejewskiego – redaktora naczelnego „Network Magazynu”, Mieczysława Brzezickiego – prezesa 4Media Publisher (wydawca „Network Magazynu”) i portalu Suportio, wchodzących w skład Grupy MLM oraz Szymona Gruszki – szkoleniowca z FM GROUP. Na pytania i wątpliwości odpowiadali również pracownicy FM Mobile – Katarzyna Janke i Paweł Marczak. Dodatkową atrakcją imprezy było wystąpienie Krzysztofa Raka z Mercedes Benz Polska, który przedstawił atuty programu „Mercedesem po sukces”, jaki firma stworzyła wspólnie z FM na potrzeby programu motywacyjnego dla dystrybutorów. Krzysztof Rak przyjechał na to spotkanie wystrzałowym autem reprezentacyjnym Mercedes klasa „E” coupe, który był do dyspozycji uczestników szkolenia.

Własne wystąpienie mieli również goście honorowi – Jolanta i Cyprian Kowalscy, złote orchidee, „rodzice” tego całego teamu. W wystąpieniu zatytułowanym „W naszym systemie najważniejsza jest duplikacja..”, mówili o genezie powstania idei współpracy z FM GROUP i potędze duplikacji. – To dzięki Jolancie i Cyprianowi mogliśmy rozwijać się w naszej organizacji w tak szybkim tempie – przyznał Zbigniew Gawłowski.

Przed wieczornym bankietem miała jeszcze miejsce uroczystość wręczenia nagród i wyróżnień wszystkim networkerom od poziomu 12%. Wspaniała atmosfera towarzyszyła wszystkim również podczas nieoficjalnej, ale jakże ważnej części każdego spotkania biznesowego – tej między kolacją, a śniadaniem. Mimo długiego bankietu, nazajutrz rano, w niedzielę, silni, zwarci i gotowi uczestnicy szkolenia rozpoczęli warsztaty z prowadzenia „seminariów startowych”.

Obok mówców, których poznaliśmy już wcześniej, na scenę wyszły również nowe osoby: Paweł Gazda, który w profesjonalny sposób przedstawił schemat zapraszania kandydatów do współpracy z firmą. Na zakończenie, swoimi przemyśleniami odnośnie prowadzenia biznesu i zachowania równowagi psychicznej podzielił się Krzysztof Pauch, amarantowa orchidea, który m.in. powiedział: – Firma daje nam rewelacyjny produkt i świetny plan marketingowy, natomiast po naszej stronie pozostaje organizacja szkoleń i motywacja naszych współpracowników.

Natomiast Zbigniew Gawłowski na zakończenie dodał: – Najpiękniejsze w szkoleniach jest to, że nie tylko uczestnicy, ale także wykładowcy mogą nauczyć się czegoś nowego. Dziękujemy wszystkim za pozytywną energię i tak dużą frekwencję.

Mogą Cię również zainteresować