PM-International świętuje otwarcie nowej siedziby głównej w regionie Azji i Pacyfiku

przez Maciej Maciejewski

Network marketingowy koncern PM-International oficjalnie zainaugurował otwarcie swojej nowej siedziby głównej w regionie Azji i Pacyfiku (APAC). Budynek znajduje się w Singapurze, a inwestycja podkreśla długoterminowe zaangażowanie firmy na tym terenie i oznacza początek nowego rozdziału rozwoju dla jej partnerów i klientów w całym regionie Azji i Pacyfiku.

Rolf Sorg, źródło: Forbes.com

Ten zainicjowany w Niemczech 1993 roku biznes MLM rozpoczął ekspansję na region Azji i Pacyfiku w roku 2012, otwierając swoją pierwszą filię w Malezji. Zaledwie trzy lata później na terenie Singapuru powstała pierwsza siedziba główna dla całego regionu Azji i Pacyfiku, kiedy PM-International generował już 40 milionów dolarów sprzedaży na całym kontynencie.

Do 2019 roku, w związku z dynamicznym rozwojem i szybką ekspansją spółki, konieczne było przeniesienie firmy do większych obiektów, aby pomieścić rosnącą liczbę pracowników i dystrybucji w całym regionie. Od tego czasu wyniki finansowe PM szybowały w górę wykładniczo, osiągając średni wzrost sprzedaży na poziomie 50,6% rocznie od 2015  do 2024 roku.

PM-International wzmocniło swoją obecność w tym regionie, inwestując 22 miliony euro w zakup własnej powierzchni biurowej dla swojej nowej siedziby w regionie Azji i Pacyfiku. Łączna powierzchnia nowej siedziby w regionie Azji i Pacyfiku wynosi około 1000 metrów kwadratowych. Podczas ceremonii przecięcia wstęgi nowego biura, prezes i założyciel Rolf Sorg podkreślił znaczenie całego regionu Azji i Pacyfiku w globalnej strategii PM-International: 

„Jeśli zachowasz konsekwencję i będziesz miał właściwe pragnienia oraz cele, możesz odnieść sukces. Nasi dystrybutorzy i zespół w regionie Azji i Pacyfiku udowodnili to w imponujący sposób. Jestem zaszczycony i głęboko wdzięczny za ich zaangażowanie i żarliwą pracę!”. 

Na jednym ze swoich profili społecznościowych Rolf Sorg opisał inaugurację nowej siedziby PM-International jako „historyczny moment, otwierający nowy rozdział i stanowiący właściwą podstawę dla przyszłego rozwoju tego biznesu MLM na tym rynku”.

Zostaw komentarz

Mogą Cię również zainteresować