PNSA w telewizji

przez Katarzyna Wagner, źródło: Brief
356 odsłony

Prestiżowy konkurs sprzedaży PNSA był dotychczas szeroko opisywany w mediach, ale po raz pierwszy będzie reklamowany w telewizji biznesowej. Spot przygotowało studio PACKSHOT, a emisja nastąpi w kanale TVN CNBC.

„Studio PACKSHOT zajmuje się postprodukcją obrazu i grafiką animowaną 2D i 3D. Zaawansowane efekty wizualne, dzięki precyzyjnej manipulacji obrazem, pozwalają umiejętnie czarować oko, łączyć rzeczywiste z nierealnym. W głębinach pracowni spowitych pnączami światłowodów, w blasku monitorów, powstają audiowizualne pejzaże. W pracowniach 2D i 3D rodzą się nowe światy. Wśród marek, których spoty reklamowe produkował PACKSHOT znalazły się: Era, Alfa Romeo, Cyfrowy Polsat, BOŚ, Whiskas, Eurobank, TP SA” – napisało pismo „Brief”, jeden z najlepszych w Polsce periodyków na temat marketingu i reklamy.

Przypomnijmy, że dzięki Polish National Sales Awards rok 2010 jest rokiem przełomowym dla branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego. Dzięki powstaniu nowej kategorii w tym konkursie – „Menedżer branży MLM”, rozpoczyna się nowa era w kwestii budowania wizerunku network marketingu w Polsce.

Mogą Cię również zainteresować