źródlo: dsa.org
Ponad 75 sprzedawców bezpośrednich, networkerów i dyrektorów reprezentujących 12 firm członkowskich DSA spotkało się z 60 członkami Kongresu, aby porozmawiać o branży sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy w kontekście profesjonalnej ścieżki do przedsiębiorczości, obarczonej niskim ryzykiem. Uczestnicy wydarzenia podkreślili znaczenie ochrony prawnej niezależnych dystrybutorów oraz wpływ innych przepisów na biznes DS/MLM.
– Każdego roku DSA zapewnia kierownictwu firm członkowskich i ich niezależnym partnerom możliwość spotkania się z wybranymi urzędnikami i podzielenia się swoimi historiami oraz wpływem tego, co dzieje się w Waszyngtonie, na ich firmy w całych Stanach Zjednoczonych. Nie ma lepszych zwolenników wartości sprzedaży bezpośredniej i network marketingu dla właścicieli firm we wszystkich 50 stanach niż ci niezależni partnerzy i liderzy – powiedział Joseph N. Mariano , prezes i dyrektor generalny DSA.