Sarah Crockett
Nowa globalna dyrektor ds. marketingu – Sarah Crockett, to sprawna menadżer z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w organizacjach o wysokiej wydajności. Firma NSP stwierdziła, że jej dogłębne doświadczenie w budowaniu marek lifestylowych, wdrażaniu strategii cyfrowych i wielokanałowych, odegra kluczową rolę w pomaganiu Nature’s Sunshine jeśli chodzi o przeniesienie globalnych strategii na wyższy poziom.
Crockett dołącza do Nature’s Sunshine z VF Corporation, gdzie była dyrektorem ds. globalnego marketingu Dickies, kultowej marki lifestylowej, której sprzedaż zbliża się do miliarda dolarów rocznie. Wcześniej pełniła funkcję dyrektora ds. marketingu w Backcountry.com i Burton Snowboards, gdzie kierowała rebrandingiem i strategiami pozyskiwania klientów, skierowanymi do entuzjastów outdooru za pośrednictwem wielu kanałów. Na początku swojej kariery zajmowała wyższe stanowiska marketingowe w firmach REI, Vans, Lucky Brand i Von Dutch.
– Jesteśmy podekscytowani tym, że Sarah dołączyła do kolejnego etapu naszej podróży, gdy chcemy stać się firmą przyszłości zajmującą się suplementami diety – powiedział Terrence Moorehead, prezes i dyrektor generalny. – Jej udokumentowane doświadczenie w budowaniu silnych marek, napędzaniu wzrostu i zdobywaniu nowych pokoleń konsumentów będzie odgrywać ważną rolę w naszej globalnej działalności.
Sarah Crockett posiada tytuł licencjata w dziedzinie administracji biznesowej uzyskany na California State University w Los Angeles i obecnie zasiada w radzie dyrektorów Stance and Rumpl.