Communitas Awards to międzynarodowe przedsięwzięcie doceniające konkretne wartości reprezentowane przez biznes. Projekt przede wszystkim ceni ludzi pomagających ludziom. Program rozpoczął się w 2010 roku. Nagrody są przyznawane wyjątkowym firmom, organizacjom i osobom, za doskonałość w służbie społecznej i w społecznej odpowiedzialności biznesu.
– Nasza siła leży u podstaw tego, kim jesteśmy. Jako firma zajmująca się urodą i wellness w systemie MLM mamy nadzieję, że oprócz naszej niesamowitej oferty produktowej, zawsze będziemy dbać o zdrowie i dobre samopoczucie ludzi i naszej planety. Jesteśmy zaszczyceni otrzymaniem takiego uznania w pracy na rzecz społeczności, odpowiedzialności korporacyjnej i wysiłkach na rzecz ochrony środowiska. Zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia i rozwoju w każdym z tych obszarów w nadchodzących miesiącach i latach – powiedziała Ruth Todd, dyrektor ds. reputacji w Nu Skin.
Eksperci z Communitas Awards oceniali działania Nu Skin na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu w oparciu o zakres i skuteczność w zwalczaniu niedożywienia, zapewnianiu zdrowia i dobrego samopoczucia dzieciom oraz zmniejszaniu śladu węglowego. Ocenili również globalne działania charytatywne spółki. Wysiłki te obejmują ponad 30 projektów społecznościowych i zobowiązania do zrównoważonego rozwoju aż do 2030 roku.